Gå til innhold

Hansen-baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg slem som ikke vil at baby`n skal ha pappa`n sitt navn, Hansen?

Har selv et litt mindre vanlig etternavn iallefall... :) Må legge til at hverken svigemor eller oldemor heter Hansen selv heller... Er bare min samboer og hans søsken som heter det. Han sier jo at det er greit for han, menm føler meg litt slem allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg for Hansen er ett meget vanlig navn og det er utrolig mange som heter det. Ikke noe galt det assa.... Hvilken andre forslag er det da?

Skrevet

Selv heter jeg Westbye.. Det er jo ikke akkuratt kjempeskjeldent det heller, men litt mindre vanlig iallefall. Føler meg liksom litt ego,men...

Skrevet

Jooo...han kan jo forsåvidt det. Er det jeg har tenkt litt på selv også. Men blir da Hansen et mellomnavn?

Skrevet

Ja....... Mange som har mellom navn og ikke bruker det ;o))

Skrevet

Jag heter Hansen och det tycker jag ær jættekjedli før det heter ju varannan norrman.... så vi har bestæmt att bebeisen ska få bara pappas efternamn (vill inte ha dubbelnamn).

Skrevet

Helt enig med deg!

Jeg heter selv noe så kjedelig som Olsen til etternavn og har sagt at jenta mi skal få et etternavn og det blir pappaen sitt.

Han har et litt mere spennende uvanlig etternavn som jeg kunne tenke meg å hete selv etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...