Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 vi fikk beskjed om å bruke en badebukse som er veldig tettsittende og stram rundt lårene til de små, slik at hvis det skulle skje et uhell, siver ikke noe ut i vannet. men jeg finner ikke slike. finner bare vanlig badebukser..noen tips?
Tiddelidu Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 På Lindex har de sånne badebukser. Blå eller røde med gule ender. Kjempesøte =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 nå har ikke jeg sjekket så nøye men det finnes badebleier, eller er de bare for litt større babyer? da vi gikk på babysvømming sist fikk vi beskjed om å bruke brilletruser. og det skjedde ikke noen uhell når barna var i vannet.
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 brilletruser finnes på spar kjøp. på lindex har de bade bukse til 15 kr. de kosta 70 så 30 og nå er det 50 % av det. når snuppa var liten så kjøpte jeg sånn badebleie til hu. på mega hadde de små størelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå