Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #26 Skrevet 16. januar 2007 Har kun tatt i bruk helseteppe om sommeren for å dekke for solen, og da bare lett over åpningen med store glipper på sidene og nederst. Bare akkurat slik at ikke solen treffer henne rett i øynene. Dessuten har vognen vår (Basson Roma Duo III) kjekke glidelåser på sidene av kalesjen/skjermen med luftehull dekket av netting. Perfekt for varme sommerdager . Fulgte hele tiden nøye med temp. og luft i frykt for at luften ble for dårlig (prøv selv å ligge under et teppe, det er ikke noe godt), men har man bare lett over halve åpningen går det greit.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. januar 2007 #27 Skrevet 17. januar 2007 Fikk selv steng beskjed av hs på hjemmebesøk att det var helt grusomt. Hun ville rive av alle teppene som hun så på vogner. Så jeg gjorde det en gang aldri mer. Ser for meg fjeset hennes hi hi.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. januar 2007 #28 Skrevet 17. januar 2007 Samme hørte jeg. Så en gang en mor med stort teppe og over der myggnetting. Da holdt jeg også på å rive det av vognen stakkars unge.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 17. januar 2007 #29 Skrevet 17. januar 2007 Dette har jeg også lurt på... syns det virket så teit?? også varmt det må bli i vogna da.. også mange som gjør det... Men en dag her når jeg var ute og det var storm så hang jeg faktisk helseteppet over når jeg gikk i den værste vinden.. men jeg tok det av å luftet veldig ofte. Har nemlig hørt om en unge som fikk et kraftig vindkast ned i vognen og ble kvelt.. mamman hadde satt vognen igjen utenfor en butikk en dag det blåste veldig og når hun kom ut var ungen død. trist og skummel historie.. Mamman min som har fortalt meg det.. sagt at jeg ikke må gå ut i kraftig vind med babyen mens hun er liten. Når de blir større tror jeg ikke det er noe problem..
mai mammaen til to Skrevet 17. januar 2007 #30 Skrevet 17. januar 2007 jeg brukte det litt i sommer når vi gikk på tur og hun fikk solen i ansikte...da våknet hun alltid... men hadde store åpninger på begge sider... og luftet ofte..bruker det aldri lenger
mai mammaen til to Skrevet 17. januar 2007 #31 Skrevet 17. januar 2007 kjøpte parasoll etterhvert da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå