Gå til innhold

Sjøsyketabletter?? Barneutstyr i København?

majea

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om jeg kan ta sjøsyketabletter når jeg skal til København til helgen? Jeg er gravid i uke 21+2 med tvillinger..

Det har jo vært bra med vind og bølger idet siste og jeg har til vane å bli sjøsyk, selv uten bølger, så dette kan bli spennende om jeg ikke kan ta noe....

Er det noen som vet om noen barnevogn-/utstyrsbutikk i København? Er det billigere å handle inn litt utsyr/vogn der?

Håper noen vet:-)

Hilsen majea

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed av legen min at jeg kunne ta postafen, reisesyketabelett, når jeg skulle ut å fly i værste "kvalmetiden". Men du bør sjekke med din lege/JM først. Det er vel bare å ta en telefon.. Verdt å forsøke de akupunkturbandene også. De funker for mange, men ikke for meg..

Er det noe man får kjøpt reseptfritt på apoteket? Jeg skal prøve å få tak i jordmor imorgen, legen min er det håpløst å få tak i....

De vet det kanskje på apoteket også!?! Jeg har ikke hatt noen plager eller lignende i svangerskapet, bortsett fra kvalme da, men det er jo ganske vanlig....

Takk for tipset ihvertfall! Håper selvsagt at det ikke blir altfor mye vind og sjø!!

Moren min kom hjem fra Køben idag og den turen var ikke akkurat festlig!!!

majea

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...