Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hvilken sko/sokkestørrelse bruker eller brukte guttene deres på denne alderen? Skal kjøpe en gave, og trenger derfor litt hjelp....
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 lillegutt er 18mnd og han bruker 23. Jeg tror i hvert fall ikke jeg ville kjøpt noe mindre enn 24! For gutten min er ikke blant de største...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Har en gutt på 23 mnd, og han bruker str 23-24... SÅ tippe rundt der omkring.. Han ha stått stille ei stund når det gjelder sko.. Joggesko i str 23 fra i sommer passer faktisk enda....
yasmina Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Min er 22 mnd og bruker str 21.... Men hvis det ikke er noe som må brukes nå hadde jeg kjøpt str 23 - 24 da det nok er mer gjennomsnittlig enn hva min er.
Fjerdemann på vei Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Min er 20 mnd, og sko i str 24 er for små nå, så han må nok snart opp i str 25. I sokker kan han bruke opptil str 30 uten at de er for store. Men han kan ikke ha mindre enn str 26 i sokker, da blir hælen under fotbladet. Men han har store ben da, har hatt det siden fødsel. Men ville nok spurt foreldrene til den du skal kjøpe til, slik at str blir rett. Til oss har mange kjøpt sokker til han til presanger, og hver gang har de vært for små, og det er jo litt kjedelig... Men hvis du tenker å kjøpe sko, er det jo best om han har prøvd skoene på først, er jo ikke alle sko som passer til alle ben selv om str er riktig...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Min er bare 15 mnd men bruker 23 i sko allerede. Tipper han må ha 24-25 når han er 20 mnd. Lurt å spørre foreldrene for å være sikker. Hvis du ikke vil si det direkte så kan du jo bare si " gud, så store de skoene ser ut?! Hvilken størrelse bruker han da?" feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå