Gå til innhold

Har dere middagen klar til sambo kommer hjem fra jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her står middagen sjelden klar, vi bytter på å lage middag vi. Begynner med matlaging når han kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger når jeg har tid... Han kommer hjem til forskjellige tider hver dag, så litt vanskelig hver dag.

Synes det er en fin ting om jeg rekker deg, for han gjorde det for meg da jeg jobba og han var hjemme :)

Skrevet

Ja, jeg har stort sett middagen klar når han kommer hjem. Er jo hyggelig det, når han har vært ute på jobb hele dagen. Hadde iallefall satt pris på det selv om rollene hadde vært byttet.

Skrevet

Rekker DET, ikke deg :)

Skrevet

noen ganger, vi lager mest sammen;)

Skrevet

Hei.. Jeg har sambo hjemme nå for tiden,men når han jobbet så forlangte han ikke det.

For å være hjemme med barn + husarbeid er hardere arbeid enn en vanlig jobb.. Så når jeg hadde overskudd og tid så gjorde jeg det,men sambo laget ofte middag til oss!

Skrevet

Nix, ingen middag fra meg! Jeg er helt evneveik på kjøkkenet og hater å lage mat. Gjør heller andre husting i løpet av dagen.

Skrevet

jeg har alltid middagen klar, sambo kommer så sent hjem fra jobb så hvis jeg skulle ventet hadde det blitt sen middag!!

Skrevet

Her er alltid middagen klar eller nesten klar når sambo kommer hjem. Herregud, skulle bare mangle. Sambo har jo vært på jobb, så selvfølgelig så er det jeg som skal lage maten. Tar meg også av alt som heter husarbeid. Syns det hører med når man går hjemme.

Skrevet

Akkurat det samme her som hos mamman til mariell :) Alltid klar middag når han kommer hjem.

Skrevet

Ja samme her, middagen er som regel klar når han kommer hjem.

Men nå jobber han på dagen og om kveldene bygger han hus til oss, så det skulle bare mangle ;o)

Skrevet

som oftest så er den ferdig:) men det er bare hvis vi har noe å lage middag av da..hehe

Skrevet

stort sett her også, jeg er skrubbsulten ved de tider, og setter pris på et godt varmt måltid hver dag. Så ser han snuppa bare tre timer hver dag også, så da trenger han ikke stå på kjøkkenet den tida. I helgene bytter vi ofte på å lage.

Skrevet

Neei...som regel ikke.

Han kommer hjem til ulik tid hver dag. Dessuten koser vi oss ofte med å lage middag sammen:-)

Skrevet

Ja, klart det!

Jeg er hjemmeværende med en stille og rolig baby som stort sett sover hele dagen.

Skulle bare mangle at jeg ikke hadde middagen klar når han kommer hjem fra jobben og er sulten og sliten.

Men i helgen kokkelerer vi ofte sammen :))

Skrevet

Av og til. 50/50 kanskje...

Skrevet

Ja stort sett lager jeg maten, men det hender det blir ferdigmat da:) Han kommer hjem så sent, at det blir ikke middag før 18 hvis han skal lage... MEn i helgene står han for matlaginga som regel

Skrevet

Innimellom. Skulle ønske jeg kunne hver dag, for det blir så sein middag hvis han skal lage den når han kommer hjem. Imidlertid har jeg verdens mest utålmodige borrelåsbaby som gjør det tilnærmet umulig å "lage" annen middag enn ting som bare kan hives i ovnen uten mer om og men...

Skrevet

Noen ganger :-) Når jeg orker :-) Han er så flink å lage mat og liker det!

Skrevet

Nope, jeg tror ikke han vil at så skal skje. Jeg er elendig på kjøkkenet og lager mat kanskje en gang i måneden. Dessuten liker han å lage mat så det er helt greit.

Skrevet

Jepp... Når han kommer spiser vi:) hyggelig samlingspunkt i løpet av dagen... Middagen er litt hellig her i huset!!

Skrevet

Ja, hver gang. Men han kommer bare hjem fra jobb annenhver mnd, så da feirer vi med noe ekstra godt ;) (jobber på sjøen 4 uker på, 4 uker av).

Skrevet

ja stort sett.. hvis jeg har hatt tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...