Gå til innhold

Hvordan fortelle nyheten på jobben????

Anbefalte innlegg

Jeg er i opplæringsfase (og prøvetid) på ny jobb.. Startet rett før jul :)

Føler at det er litt "rart" å bli gravid med en gang man er ferdig utdannet men sånn er det nå en gang...

Har noen allerede fortalt og hvordan?

Har noen en lignende situasjon til min?

Vil gjerne vente til uke 12 før jeg sier noe til noen, så så langt er det bare meg og sambo som vet. Forledre og venner blir det ikke vanskelig å fortelle det til... eks-sambo og far til forrige barn blir det derimot værre med - tar gjerne imot tips der også....

Fortsetter under...

Hei, hadde jeg vært deg hadde jeg ventet så lenge som mulig, du er ikke pliktig til å fortelle at du er gravid med en gang, gjør det når du føler deg litt tryggere i jobben, sist jeg var gravid fortalte jeg det til ingen før i 5 mnd, var rett og slett ikke klar.

Jeg tror også de fleste arbeisplasser vet at kvinner i fruktbar alder kan bli gravide når det minst passer, jeg kjenner andre i samme situasjon hvor det har gått helt greit og det gjør det sikkert for deg også:-)

Ellers er jeg også i samme situasjon som deg, ny far til nytt barn, har ikke bestemt meg for hvordan han skal få vite det men jeg kommer ikke til å legge mye i det, min samboer har også en ekskone som han har barn med, det blir nok værre reaksjoner der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...