Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags stelleprodukter har dere kjøpt inn? vet liksom ikkje helt hva merke eg skal kjøpe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt Sebamed våtservietter og babyolje, og Silulen sinksalve. Trenger ikke så mye i starten. Bruker mest vann. Sinksalve bra mot bleieuslett/sår rumpe, og olje er bra for tørr hud, og fin å fjerne rester av sinksalven. Valgte sebamed for den lukter litt godt, babylukt liksom. Ellers har jeg tenkt på Aco eller Babyline-produkter senere. De er også milde og gode. Aco sine er uten fargestoffer, parfyme og konservering. http://www.barnimagen.com/felles/nytt_og_nyttig/tar_babyhud_p_alvor

Skrevet

merket babyline kom ihvertfall meget godt ut av tester på TV2 på nesten alle produkter. Selges i vanlige butikker samt apotek så jeg regner med å prøve det ut. Har ganske ømfintlig hud selv så er opptatt av gode produkter uten parfyme og alt mulig annet rart som de finner på

Skrevet

Du bør sjekke tv2 hjelper deg sine hjemmesider. Søk på babyprodukter der. DA vil du se at det er mange ulike produkter som har mange ekle stoffer i seg, bla hormonforstyrrende greier. Babyline kommer godt ut som noen nevner her. Jeg fikk sinksalve i gave av en venninne fra helsekost. Merket heter Weleda, og jeg har mange som skryter av det! VErdt å sjekke ut:-)

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe inn mye mindre enn vi gjorde med førstemann, ihvertfall! ;0)

Man trenger jo mest vann, i tillegg kommer vi til å kjøpe Calendula salve fra Weleda som vi er veldig fornøyd med, og noe badeolje e.l. fra Babyline.

Har en datter med litt atopisk eksem, så vil skåne denne babyen også i tilfelle huden hans er sart...

Skrevet

Hver gang jeg har vært i butikker med babyline, har de vært utsolgt........ så jeg har ikke anskaffet dette ennå. Kansje jeg kjøper noe annet. Gir snart opp!!!! De er i hvertfall mest brukt på markedet, siden de alltid har tomt.

Skrevet

takk for tips:)

Tror eg satser på abyline produkter eg også. hvor mye er normalt å kjøpe? vet likosm ikkje hvor mange produkter eg ska kjøpe.....Babyline Bad, Babyline olje, våtservietter, sinksalve......no mer?

Skrevet

exit selger iallefall babyline...apotek som vitus-apoteket..

jeg har kjøpt sinksalve og badeolje, så får jeg se det an etter hvert om jeg trenger noe mere. Domt å gå til innkjøp av masse forskjellige såper/kremer/oljer hvis man ikke får bruk for det..koster jo litt penger disse produktene.

Skrevet

Etter tips her inne har jeg kjøpt Silulen Zinksalve, Babyline badeolje og shampo (sistnevnte bare nødvendig dersom babyen har mye hår) og Sebamed våtservietter. Alt er kjøpt på apoteket. Har forstått at man bør begrense bruk av våtservietter, men det er jo greit når man er på farten.

NB Vær oppmerksom på at to ulike produsenter har kalt sine produkter Babyline, men det er bare Derma Pharm som har fått godkjent å bruke navnet. Emballasjen er veldig lik, så pass på at du får riktig.

Skrevet

Hei så dere skrev om stelleprodukter.. Jeg vil anbefale alle å kjøpe inotyol sinksalve.. er knall god.. jobber med barn og har veldig god erfaring med denne.. Såre stumper blir helet i en fei.. er litt seig så ville nok hatt olje klar til å vaske bort med.. Jeg er hvertfall knallfornøyd med den etter å ha prøvd mange andre som ikke funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...