småen og smulan Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Har vurdert modningsakkupunktur nåe det nærmer seg fødsel. er det noen i Oslo som har vært på dette, som kan fortelle om sine erfaringer? Takker for alle svar:-)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Prøv klinikk Fjeld på Majorstua! Jeg har ikke prøvd modningsakupunktur der, men kommer nok til å gjøre det. Fikk god hjelp da vi var helt nygravide.
selma07 og engel Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Klinikk for alle på Storo, der jobber det en som heter Dag. Har vært hos han med rygg og nakke. Han er veldig flink og lærer på akupunktørskolen. Jeg går på modningsakupunktur hos ei som heter Marina Ude el noe sånn for Dag hadde ikke time forrige uke. Hun er også veldig flink!
Faylinn Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Har ikke kommet så langt at jeg har erfaring med modningsakupunktur, men de har det på Markveien Naturmedisinske på Grunerløkka. Hyggelig dame som setter nåler i hvert fall. Ellers foreslår jeg at du gjør et søk på modningsakupunktur over venstremenyen - dette er diskutert mange ganger på BIM. ;-)
Asteri, termin 3. februar Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Jeg vil også anbefale Klinikk Fjeld på Majorstua. De er flinke med alt som har med svangerskap å gjøre, fra barnløshet til modnings-/igangsettingsaku. Jeg hadde en baby i seteleie, og etter tre ganger på Klinikk Fjeld har hun snudd seg!
småen og smulan Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2007 Takk for forslag. Skal sjekke ut disse. Når bør man gå til modningsakkupunktur?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Hei, Kan absolutt anbefale Kari på Balderklinikken i Oslo! Hun er utdannet jordmor og akupunktør og anbefaler modningsakupunktur fra uke 36 tror jeg det var. Er bare å ringe og høre. Hun er superflink og har hjulpet meg med svangerskapskvalme, sure oppstøt mm og jeg skal definitivt tilbake i uke 36 :-) Man føler seg ekstra trygg når akupunktøren også er jordmor, så hun har full kontroll på punkter som ikke skal aktiveres.
småen og smulan Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2007 hvor mye koster det sånn ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå