Gå til innhold

Gode forslag til akkupunktur i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert modningsakkupunktur nåe det nærmer seg fødsel. er det noen i Oslo som har vært på dette, som kan fortelle om sine erfaringer? Takker for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg:-)

Skrevet

dytter litt igjen!

Skrevet

fortsatt ingen forslag?

Skrevet

Prøv klinikk Fjeld på Majorstua! Jeg har ikke prøvd modningsakupunktur der, men kommer nok til å gjøre det.

Fikk god hjelp da vi var helt nygravide.

Skrevet

Klinikk for alle på Storo, der jobber det en som heter Dag. Har vært hos han med rygg og nakke. Han er veldig flink og lærer på akupunktørskolen. Jeg går på modningsakupunktur hos ei som heter Marina Ude el noe sånn for Dag hadde ikke time forrige uke. Hun er også veldig flink!

Skrevet

Har ikke kommet så langt at jeg har erfaring med modningsakupunktur, men de har det på Markveien Naturmedisinske på Grunerløkka. Hyggelig dame som setter nåler i hvert fall.

Ellers foreslår jeg at du gjør et søk på modningsakupunktur over venstremenyen - dette er diskutert mange ganger på BIM. ;-)

Skrevet

Jeg vil også anbefale Klinikk Fjeld på Majorstua. De er flinke med alt som har med svangerskap å gjøre, fra barnløshet til modnings-/igangsettingsaku. Jeg hadde en baby i seteleie, og etter tre ganger på Klinikk Fjeld har hun snudd seg!

Skrevet

Takk for forslag. Skal sjekke ut disse. Når bør man gå til modningsakkupunktur?

Skrevet

Hei,

Kan absolutt anbefale Kari på Balderklinikken i Oslo! Hun er utdannet jordmor og akupunktør og anbefaler modningsakupunktur fra uke 36 tror jeg det var. Er bare å ringe og høre. Hun er superflink og har hjulpet meg med svangerskapskvalme, sure oppstøt mm og jeg skal definitivt tilbake i uke 36 :-)

Man føler seg ekstra trygg når akupunktøren også er jordmor, så hun har full kontroll på punkter som ikke skal aktiveres.

Skrevet

hvor mye koster det sånn ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...