Gå til innhold

Er så redd, var nett på do, og da kom

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET blodige slimet. Det luktet ikke menslukt, men det var så slimete. Må fortelle at jeg var til utredning for nesten 14 dager siden og han drev på med alt mulig "oppi der". Han hatt småblødninger hver gang etter sex etter jeg var der, og i dag kom dette ekle greiene. Skal ikke ha mens før den 20 jan. Hva er dette for noe?? Noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også noen sånne klumper med slim og blod for et par måneder siden. Har ingen anelse om hva det var for noe, men det varte et par dager, og så gikk det over. Sikkert bare en liten blødning inni der et sted som blander seg med slim (og kanskje sæd?). Ikke vet jeg, men jeg er glad det gikk over. Hvis det ikke går over i løpet av et par-tre ddager, så kan du jo ringe gyn.

Skrevet

Har ei venninne som opplevde det samme etter en utredning "oppi der" : ) Hun ringte legen og hun sa det var helt normalt etter et slikt "inngrep".

Skrevet

Det er helt normal at et kommer litt blod etter man har vært til gynekologisk undersøkelse. Det er mange små blodkar der oppe og de kan lett sprekke ved besøk.

Skrevet

kan være at du har fått en litn rift på slimhinnene...

d kombinert med stress kan utløse det.

har hatt d et par ganger selv...

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...