Gå til innhold

Jeg VIL ha vannmann baby.. er det noen andre som bryr seg om stjernetegn?

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Hehe.. høres sikkert rart ut, men det er viktig for meg at han venter med å komme til vi er ute av steinbukken og at han kommer før vannmann perioden er over.. Jeg er vannmann selv og vil gjerne ha en liten meg.. ;p

Vannmenn er så snille søte bebiser.. fiskene er ikke ille de heller, men jeg vil liksom ha en vannmann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, æ vil helst og ha vannmann eller fisk. E fisk sjøl, men vannmann e bra det og.

En av dæm blir det iallefall.. Å æ trur mest på vannmann da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. jeg krysser hvertfall fingrene for vannmann her i gården.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser også på en vannmann...det kan gå med et nødskrik!

Men "Vannmenn er så snille søte bebiser.." - *kremt* Jeg er selv vannmann og var en terror-unge!! En grunn til at jeg er enebarn tror jeg...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha en vannmannbaby, da jeg er litt usikker på om jeg fikser en steinbukk til i huset. Pappaen er steinbukk, og maken til stabeist skal man lete lenge etter...fniis... Vanmenn finnes det ingen av i hverken min eller mannens familie, mens det er flere steinbukker og fisker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen min er 21 februar, så babyen blir enten vannmann eller fisk. Jeg er selv født i tvillingenes tegn og kommer godt overens med både vannmenn og "fiskefolk" så det spiller egentlig ikke noe rolle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.... å ja.... JEg er redd for en fiske gutt jeg da.... hehe.. har termin 20 feb... Jonas er jo en kreps så jeg vil ikke ha både en kreps og en fisk... også er jeg skorpion ...da blir det nok mye føleser hjemme hos oss i årene som kommer du....hvis magnus blir en fisk....Men slapp av Lisa, du får en vannmann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj cec.. ja da kan det bli moody hjemme hos dere.. :P

jeg er jo vannmann selv så jeg har funnet ut at det passer meg bra å få en som er lik meg, med sterk vilje, men som har evnen til å gi seg.. ;)

Kreps er noe jg holder meg unna, pappan til lillegutt er kreps og aldri mer om jeg involverer meg med en a dem.. vannmann+kreps=katastrofe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir ganske sannsynlig en vannmann siden jeg har termin 7.feb. Datteren min er vel fisk tror jeg (6.mars) Jeg er tvilling og sambo skorpion. Tror det kræsjer litt med årene!!! Blir nok en livlig familie. Skorpioner er jo til tider ganske sære! Men jeg er ikke så mye inne i dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24 feb, så sjansen for å få en fisk er vel kanskje større enn å få en vannmann... Men, hadde håpet han kom ut mens det fortsatt var vannmannen som regjerte :) selv er jeg steinbukk - å vi er faktisk veldig allrighte altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...