Gå til innhold

Oppdatering fra meg....igjen....

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært igjennom litt av en karusell av følelser siste måneden.

Etter 1. ICSI testet vi positivt 19. desember. Så kom "mensen" på julaften, og jeg blødde i godt og vel en uke. Javel, tenkte vi, da var dette over.

Så var vi inne på Riksen fredag 29. desember, og HCG'en hadde steget veldig, den var oppe på 5370 på rugedag 22. Ok - alt bra!!

Så - begynte jeg å blø igjen tirsdag 2. januar, og etter et par dager kom det blod med klumper i. Jeg snakket med sykepleierne, og de trodde det var en begynnende SA, og sa de håpte at jeg skulle blø alt ut av meg selv. Men det gjorde jeg ikke - jeg ventet og ventet hele helgen, men det kom igjenting annet enn litt klumper på lørdagen.

I tillegg til dette hadde jeg begynt å bli skikkelig dårlig, jeg spydde hver dag. Så - når mandagen kom ringte jeg sykepleierne igjen, og de sa at det kunne jo være det skulle gå bra, og jeg fikk time til utlralyd tirsdag den 16. januar. (idag)

Vi hadde mannet oss skikkelig opp, jeg var forberedt på at jeg måtte til utskraping og at dette kom til å bli mye styr.

Og tror dere ikke - at når vi kommer opp i stolen og får se på skjermen, så er det et BANKENDE lite hjerte der! Vi har idag sett vårt lille mirakel på skjermen med verdens minste lille hjerte som banket av gårde som bare det!! Vi kan ikke tro det enda - det er helt uvirkelig.

Så mine venner - det går an! Selv med alle odds imot, blødninger og alt som kan skje så går det an.... JIPPI!!!

Nå krysser jeg bare alt jeg kan for dere alle sammen, og håper 2007 blir det STOOORE året for alle sammen her inne. Nå skal det i det minste bli slutt på alle de som har vært her i mer enn 2 år!!!

hER KOMMER EN HAUG MED BABYSTØV...**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7810432-oppdatering-fra-megigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nå ble jeg utrolig glad Snupi76:o)!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er jo supre nyheter, og når man først har hørt hjertelyd reduseres jo også sjansen for at man mister markant.

Gratulerer så mye. Kos deg med magen og graviditeten.......................

klemz

Annonse

Hei snuppa!

Tenkte jeg måtte sende en hilsen her også: GRATULERE så mye med bankende hjerte! Og jeg som trodde det hadde gått helt galt på bursdagen min, for en berg-og-dal-bane.... Håper du slipper flere bekymringer & blødninger nå:-)

Stoooooor klem fra

Hei Snupi

For en thriller! Og så fantastisk at det endte godt! Dette lover godt, det er jammen en sterk liten spire du har!

Jeg synes jeg har lest ganske mange av disse historiene om blødning som likevel viser seg å gå bra i det siste.

Masse lykke til videre!

Klem

Annonse

Tusen takk for skjønne tilbakemeldinger og hilsner fra dere alle sammen! Dere er sø utrolig søte.

jeg vet at det ikke er så lett å glede seg over andres graviditeter, og dere er helt utrolige som sender så søte hilsner selv om dere sliter så hardt selv.

Nå skal jeg bruke masse tid og energi på å sende ut gode baby-vibber til dere alle sammen, og jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra for alle sammen her inne nå. og det skal det!!

jeg begynner så smått å få bakkekontakt, men tør jo ikke helt å tro på det enda. Det har vært så mange opp-og nedturer at det nok skal litt til før man tør å tro og håpe. men jeg koser meg med tanken nå ihvertfall!

Lykke-lykke-lykke til alle sammen!!!!

Masse varme klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...