moaas Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 føler meg litt aleine her....hehe:) er det flere som er store som meg?
endaeintrønder Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Ja her!!hehe..æ e no over 180 cm å da!har lagt på mæ 7 kg allerede:/ så tippa æ over 100 ja:( sist så la æ på mæ 18 kg,men da forsvann 10 kg på sjukhuset da..føle mæ litt alein her æ åsså ja,når dem snakke om at dem har lagt på sæ 1 kg,eller tatt av 4,hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Er ikke over 100 kg, men er likevel overvektig. Er ca 30 kg overvektig. Så er vel stor nok vil jeg tro... (er så lav skjønner du...)
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 ja,jeg var 113 da jeg ble gravid...er 112 i dag:)og er 13+2 i dag:) håper jeg ikke går så mye mere opp ivekt...var 126 kg i høst og gikk da ned 13 kg og vips så var jeg gravid...vårt første barn...jeg er 174 cm høy... slanker meg ikke,men spiser når jeg er sulten og prøver å holde meg unna godis og sånt...kanskje litt kos på lørdagene;))))) men magen vokser fordet...hihi;)))))
endaeintrønder Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 jøss,kossen får du t d?å ta av når du e gravid mene æ?hehe,e blitt så gla i mat siden æ vart gravid æ da..sist,så va start vekta på 90,å ent opp i 108 da..no va startvekta på 97 da,så æ veid litt mer i utgangspunktet:/ men t sommern ska d bort:) e snart inn i uke 17 no..
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2007 jeg spiser når jeg er sulten,men klarer ikke spise så enorme posjoner som før....feks: 1-2 skiver brød med ost til frokost,kjeks eller frukt til lunch,middag,kjeks eller frukt til ettermiddagen og 1-2 skiver brød til kvelds...no har jeg dilla på druer og spiser sikkert 1/2 kg pr dag;))))) så drikker jeg minst 2 liter vann pr dag,1 liter melk og juice og litt brus.... nei,jeg skjønner ikke kordan vekta går ned....for jeg trimmer ikke,bare sløver...hihi;) er dette ditt 2.dre barn?er du gml?
endaeintrønder Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 jøss d må æ si:) skikkeli flink du da!!æ et når æ e sulten æ åsså,d bli som regel 2 skiva om morran,2 skiva om formiddan,middag,å 2 skiva på kvelden da..juice å melk i MENGDA ja,har fått dilla:/ hmmm..eneste trimmen æ får,e jo å spring etter sønnen vårres på snart 3 år da,hehe..d e jo en maraton i sæ sjøl!så d her bli vårres 2 barn ja,men mitt 5 svangerskap da..æ e 31 år:) enn du?
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2007 det her er vårt første barn/svangerskap.... jeg er 31 år jeg og:) bor i finnmark,men er fra nordland:) har du msn?
endaeintrønder Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 åhh så spennandes,huske kor ivrig æ va me guten vårres:) æ bor i Trondheim da!har msn ja,e itj så my på den [email protected] bare legg mæ t:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå