Gå til innhold

Huff,jeg blir så deprimert av vekten min!

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 1.68 høy og veier (hold dere fast) 97 kg.

Jeg klarer ikke slanke meg,spiser vanlig mat,men det er nok megden jeg spiser som er problemet.

Jeg spiser som en mann.

Men,nå skal jeg snakke meg legen på fredag,og be om Reductil.

Det hjelper meg jo hvertfall til å spise mindre.

Så kanskje jeg får overskudd til å bevege meg mer.

Noen som har erfaring med Reductil?

Fortsetter under...

hei hei:-)

Jeg er 163 cm og veier 99 kg:-(( Jaja! Men jeg veide 106 kg i august og er på vei nedover. Jeg kan alt om sunn mat, kalorier og vet det meste om hvordan jeg burde leve, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg meldte meg inn i littlettere.no og gikk ned 9 kg på 16 uker (gikk opp litt i jula igjen). Nå har jeg meldt meg inn i vgvektklubb og har funnet ut at vektklubb er veldig bra. Da skriver jeg ned alt jeg spiser og så regner de ut kalorier, gir meg veilledning osv... Kan anbefale både littlettere og vgvektklubben sterkt og varmt!!! Har ingen erfaring med reductil og skal aldri få det heller, tror det er den harde, men virkelige veien der omlegging av livsstilen må til for varig vektredusering. Du kan jo sjekke ut sidene på nett: www.vg.no (og klikk på vektklubb) eller www.littlettere.no

• 2 uker senere...

er 167 cm og veier 100kg. Festelig! :P

Men var på det meste 107 kg, og gikk ned til 95. Også har jeg gått opp igjen nå etter fødsel. Var oppe i 117 i svangerskapet, men det teller ikke ;) hehe.

Bli med på vektklubb.no da vel, starter der på mandag jeg :) Har prøvd dinkost.no, som går omtrent ut på det samme, der jeg gikk ned 10 kg.

Join! :)

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...