2 gutter og 1 jente Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 er det flere førstegangs enn meg som lekker allerede?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hehe, trodde du mente at du var lekker da jeg leste overskrifta di :-) Fra spøk til alvor! Ja, da jeg var i uke 20 og de kom et kjempenys opplevde jeg at hele buksa ble gjennomvåt... Skikkeli flekk... Ble flau, selv om jeg var hjemme og alene... Det har jo med å gjøre at muskulaturen blir slappere. Har begynt å gjøre bekkenbunnsøvelser. Det har faktisk hjulpet. Hvis du ikke gjør det, anbefaler jeg deg å begynne. Har hørt at det kan gjøre at man ikke blir så slapp etter fødselen også...
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 heheheh ser nå at dette var UTROLIG dårlig skrevet! Skammelig at jeg skal være lærer...huff og gruff! Vell, jeg prøver igjen...jeg lekker melk! ble helt fra meg da jeg oppdaga gul guffe på puppen! i alle dager. det er 15 uker til ungen skal smatte på di, så det er skremmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå