Gå til innhold

Hva synes dere om stripper i utdrikningslaget hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har utdrikningslag til helgen. Det er ikke greit for meg om det kommer stripper. Det har jeg sagt ifra om og det var selvsagt greit. Hva synes dere?

Grunnen til at jeg er imot det er at det normalt ikke er greit at en naken jente vrikker seg rundt mannen min. Så da er det ikke plutselig greit fordi han skal gifte seg. Han er helt enig. Dessuten er det harry og lite oppfinnsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj,det er jeg helt enig med deg i.Noe så harry! Men om kompisene har funnet på noe slikt uten at kjæresten din vet om det så kan jo ikke han noe for det i tilfelle...Men uansett så vil det vel bare bli et litt humoristisk innslag,tror liksom ikke at oppegående menn syntes at det er så veldig sexy...

Skrevet

æsj æsj. hadde klikket!

Skrevet

Jepp, harry og lite kreativt!!

Jeg tror kompisene/venninnene som regel synes det er mer gøy enn brudgommen/bruden. De slipper å være i stripperens sentrum. Selv ville jeg ikke vært komfortabel med å ha en fremmed nesten naken mann som gnikket seg mot meg. Ville syntes det var flaut og vemmelig. Det tror jeg faktisk gjelder for ganske mange - både kvinner og menn.

Noe å tenke på for de som arrangerer...

Skrevet

Trodde strippere på utdrikkingslag var liksom litt ut jeg nå.. Har ikke høt om det på mange år.. Så har ikke jeg vært påså mange da..

Hadde ikke syns det hadde vært gøy om det var min eller sambo sin utdrikningslag lag ikke hadde han syns noe om det heller. Så da burde de helelr finne på noe annet gøy..

Kle han ut som en dame og heng på et skilt tut hvis du syns jeg er søt eller noe sånt.. Gå rundt i byen. hehe!

mye man kan finne på kommer ikke på så mye akkurat nå da.. men stripper er litt lite oppfinsomt som flere har sagt.

Skrevet

Nei! Det hadde jeg ikke likt nei. Jeg hadde faktisk blitt skikkelig lei meg.

En ting er at det er harry.

En annen ting er, som du sier, at det er ikke normalt at andre kvinner skal kle seg nake foran mannen din.

Mannen min hadde ikke stripper i sitt utdrikningslag, og det hadde ikke jeg heller.

Lykke til med ekteskapet og bryllupet:-)

Skrevet

Heldigvis er dette ikke vanlig i utdrikningslag her, så jeg slipper egentlig å ta stilling til det, men jeg hadde nok ikke syns det var særlig kult nei. Tror sambo hadde syns det var litt harry også, men han hadde sannsynligvis vært så drita at han hadde syns det var artig likevel.

Skrevet

jeg hadde ikke noe mot det. men mannen min sin forlover valgte andre ting som paintball, flytur i lite fly. og en skikkelig gutte kveld.

nå har jeg altid sakt at det er greit at han drar på strippeklubb bare jeg vet om det og han kommer hjem til meg etterpå.

han gjorde dette en gang jeg tror det var mest for å se om jeg ble sjalu. og det ble jeg ikke så lewnge jeg får belønningen , så er det ok.

Skrevet

Unnskyld meg? Tviler veldig på at han dro for å se om du ble sjalu? Hvor naiv er du? Han dro nok for å se på nakne jenter. Det finnes få andre grunner for å dra på strippebar...sorry...

Hva er det egentlig du fikk belønning for?

Skrevet

Hehe, hvis han finner noen glede i det så gjerne for meg:) Men det er jo viktig å respektere hverandres grenser og blir du såra av det er det eneste naturlige å avlyse stripperen:)

Skrevet

selfølgelig dro han hovedsakelig for å se stripping, misforstå meg rett men han har ikke dratt dit flere ganger. og dette er nå 8 år siden. så han var nyskjærrig på stripping og nakne damer men jeg tolker litt at ut i fra at han ikke har dratt flere ganger så var det ikke så spennende eller pirrende. og den ene gangen var kansje også litt for å sjekke ut om jeg virkelig mente at det var greit.

det jeg mener med belønningen er at det er meg han skal komme hjem toil å ha sex med, jeg slipper å jobbe for å tenne han selv om jeg sjelden har måtte gjøre noe for å tenne min mann. men han får ikke dra og bli borte den natta. det hadde jeg ikke storl på.

jeg er kansje naiv men jeg tror at men er unger og de er nyskjærrige på alt spesielt det di ikke får lov til. min syntes åpenbart ikke at stripping ga han så mye når han ikke vil dra å se på det flere ganger.

oi oi oi nå har jeg gjentatt meg selv noen ganger her.

dette er min oppfattnign slik jeg føler i forhold til det. det betyr ikke at det fungerer med alle menn, og for alle absolutt ikke. vi er forskjellige alle sammen. noen men må se på slikt ukentlig andre er rett og slett ikke interesert i det.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke likt.. Hvorfor ha stripper som gnur seg inntil når man skal gifte seg med den man elsker...

Jeg hadde heller ikke ville hatt det i mitt utdrikningslag..

Må bare si til deg som sa han reiste på strippeklubb for å se om du var sjalu:Du fikk belønningen??

Det vil si at han ble kåt på stripperen å reiste til deg og fikk fullført det??..

Hmmm.. Jeg hadde ikke gitt mannen min noe hvis han var ekstra på hugget etter noe sånn!!

Skrevet

nå ser jeg på det som at mannen min er kåt, og han velger meg det er jeg vel naiv da. hahaha

jeg forstår hva dere mener men jeg er ikke slik.

ok så har jeg brukt ordet belønning og det er nok feil ord for det er lite dekkende. men jeg får resultatet jeg vet ikke hvilket ord jeeg bør bruke her jeg.

men har dere tenkt på at noen av dere og ganske mange faktisk har menn sambo kjærester som har vært på strippeklubb og ikke fortalt dere det. syntes det er værre. det er ikke ok hos meg. jeg skal vite om det på forhond men det er ikke et spørsmål her for han var der en gang for 8 år siden. og har ikke gidde det mer enda han det er greit for meg.

alså er jeg mer spennende enn en hot liten stripper. vet du om du egentlig er det?

Skrevet

Du er mer spennende?? hmmm,, hvorfor reiser han dit da:) Og dessuten får han ikke hoppet opp å ta med ho på bakrommet.. Hvis det hadde gått så er det ikke sikkert du hadde fått noe når han kom hjem.. Det vet du ikke!!!!!!!!!

Ja jeg vet faktisk at han ikke har vert der etter han traff meg:) Det er 14mil til nærmeste herifra og når han har vert så langt borte herifra så har JEG vert med!!!

Fått svarene du ville?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Er mannen din liksom grei eller, mer til å stole på fordi han ikke har sex med andre? Skulle vel bare mangle? Herregud? Dette er noe av det dummeste jeg har lest her inne idag

Misforstå meg ikke. Jeg synes ikke det er så utrolig ille at han dro på strippebar. Greit nok det. Men virker omtrent som at du er stolt over at han ikke hadde sex med en av stripperne. Han hadde nok ikke hatt det om han hadde villet engang.. det er jo ikke akkurat sånn at stripperne har til vane å ha sex med kundene sine.

Tror nok foressten de fleste har nok kunnskap om mannen sin til at de vet om han drar på strippebar eller ikke...synes ikke du har noen grunn til å føle deg spesielt heldig fordi du fikk vite det..

Skrevet

"Flere som skjønner ja... :)"

hvem var den til?

Skrevet

jeg mener ikke jeg er spesiell men det at dere reagerer så mye på at jeg ikke har noe problemer med om mannen min skulle dra på strippeklubb eller ikke. provoserte ,meg fiordi det virket som dere ville få meg til å tro jeg var teit og det er jeg ikke jeg har bare andre grenser enn dere. trenger ikke dette for å kunne stole på mannen min akkurat som de fleste av oss ikke trenger å ha kontroll over hvor mennen våres er til en hvær tid for å kunne stole på dem.

dere får unskulde at jeg provoserte men den siste setningen for den var ikke fin det vet jeg.

Skrevet

nå reiser ikke mannen min på strippebar. han dro dit en gang. og det er 8 år siden.

men om han reiste dit en gang i blant hadde det vært greit.

og jeg er klar over at i enkelte strippeklubber kan noen av stripperne også funger litt som prostituerte og ta et nummer på bakrommet. men de fleste stedene er ikke det tilfellet.

jog jeg fikk mitt da han kom jhjem den gangen. og jeg var fornøyd.

Skrevet

Du klarte desverre ikke å provosere meg med den for jeg og mannen har det bra sånn vi har det vi og trenger ikke å bruke kveldene til å se på andre av det motsatte kjønn for å bli tilfreds!!!!!!!!

Skrevet

Da var diskusjonen over??? Fant kansje ikke mere å si eller??

Skrevet

kan kanse ta denne på krangle siden. joda jeg kan si mer jeg, men er ikke noen vits i og gjenta meg selv flere ganger jeg har jo allerede gjort det. men grunnen til at jeg ikke svarte i sted er at jeg måtte amme. mm.

og kommer ikke til å sitte her så lenge nå heller for lager middag som er ferdig snart.

Skrevet

Ok... Du måtte amme MM ja... Skjønte jo at du ikke ammet mme!!!

Men samme det da.. Håper du hadde en god middag "lille venn"!!

Er ikke mer og si om saken for vi blir ikke enige iallfall!!

Jeg svarte ikke nå i sta for jeg VAsket husvask på et par rom..

Unnskyld for krangelen!! :):):)

Skrevet

min mann fikk stripper...hadde ikke tenkt tanken en gang at kameraten kunne vere så teit,for han vet va jeg syns om det...jeg klikka totalt da jeg fikk vite det.jikk lang tid før jeg kom over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...