mathilde Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Er heller laber her om dagen. Er nesten pinlig slapp i innsatsen. nedtelling til permisjon om 7,5 uke- holder reneste gå-sakte aksjon her. Kan ikke skylde på formen heller, for er fri for bekkenplager, kvalme og andre kjedeligheter. Uff, litt flaut: er liksom ikke meg dette? Hva med dere jenter: er det full innsats eller ?
Vanten Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hi, hi. Enig med dig jag.... Har det precis som du jag! Gleder mig til jag ska ut i permisjon så att jag kan slappe helt av och bara tænka på bebisen vår!!! Jag ha sista arbetsdag den 9 mars.
småen og smulan Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Forstår akkurat hva du mener. Jobber bare ekstravakter på sykehjem, men innsatsen er det opp og ned med. Noen dager er jeg veldig flink, mens andre dager føler jeg vel nesten at jeg bare er i veien. Jeg har heller ingen store problemer med formkurven så kan ikke akkurat skylde på det:-) Skal bare jobbe to uker til, etter det er det bare sløving:-)
Faylinn Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Må innrømme at jeg innimellom drifter av gårde i tankene og inn hit ja. Tidvis ganske lenge av gangen også.. huff. Men jeg er førstegangs, og det er jo det største i verden som snart skal skje! :-) Kan ikke bare koble vekk at babyen sparker og minner meg om sitt nærvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå