Gå til innhold

BLIR GAAAAL av at bære!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 10 måneder skal bæres, heeeele tiden.. Hva skal jeg gjøre?? Hvis jeg begynner og ha han i bæreselen blir han sikkert enda mere bortskjemt?? HELP...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette har vi også vært igjennnom! Et sliiiit!

Noa ville bæres, helst av meg, i nesten 2 mnd.. Måtte bæres i søvn, da vi satt å spiste osv osv. Fikk nesten ikke gå på do alene.

Din gutt er 10 mnd.. har han alltid vært slik? Kanskje han har seperasjons angst? Er han slik med far også?

Det som hjalp oss var vippestol og TV.. Syns å si det, men måtte venne han til å sitte alene en liten stund.. så da vi sto opp om morgenen satt jeg han framfor tv i vippestolen så jeg kunne gå på do og lage med frokost..

Etter en liten tid med denne tv tittingen, ble tv ikke artig lengere. Men da var han vant til å sitte litt alene, så han begynnte å like det. Lekte for seg selv litt mer osv.. Men han er fremdeles slik at han liker helt masse oppmerksomhet, så jeg rekker ikke mye alene tid :) Men slipper den bæringen da :)

Skrevet

Nei, det har vel egentlig begynt nå.. Vil helst ikke være med pappan, roper bare på meg da, blir liksom ingen hvile da han er hjemme da pga ropingen, vet ikke hvorfor det har blitt sån, eller hva jeg har gjort feil! Håper det er bare en periode, noe som blir borte fort.. Ellers vet jeg ikke hva jeg gjør! Får ikke gjort noe som helst! Føler at det ikke er bra at la han skrike heller da, kanskje det gjør han utrygg?

Skrevet

Hmm... merkelig. Må være ganske slitsomt for deg. Hva med om dere alle 3 er sammen, så flytter du deg lenger og lenger bort.. f.eks setter deg 2-3 meter unna, men du ser fremdeles på leken. Pappaen fortsetter å leke. Så flytter du deg lenger og lenger bort etterhvert?

tror ikke det er en utryggfølelse, kanskje han er litt bortskjemt? Har han bare blitt slik over natten? Kanskje han bare har en periode?

Men han bør jo også venne seg til pappaen like mye som deg? Merkelig.. Men skjønner du er frustrert..

skulle ønske jeg hadde mer råd og erfaringer å komme med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...