Dolly Duck Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hvordan gikk det på ul i dag? (Ja, jeg fikk med meg at du skulle dit...) Ble plutselig litt bekymret for deg da du skrev at du hadde litt vondt i magen.... Håper alt gikk bra og at spiren vokser som den skal!! Klem fra
sara66 Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Hei begge to! Tusen takk for omtanken. Jeg er fremdeles uvitende, har ikke time før senere på dagen. Er litt nervøs, - har ikke så ømme pupper lenger, men smertene i magen er litt bedre. (En god ting at det ikke er kommet noe blod i hvert fall...) Takk igjen for omtanken, jenter! Det er utrolig hvor flinke dere er til å ta vare på hverandre her! (Det må da være de beste mødreemner man kan finne her til lands!!!!!) Lykke til videre til dere også!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Håper alt har gått greit i dag sara C";) Klem fra
sara66 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Hei alle sammen! Nå har jeg vært til UL - og sett et bankende hjerte!!! Den lille er bare 7 mm, så det er ikke rare greiene foreløpig. Men det var helt fantastisk!!! Håper dere alle får oppleve dette snart, det er en helt utrolig følelse. Jeg skal få tett oppfølging, men selv skulle jeg gjerne ha sjekket litt hver dag..... ) Dagene går så sent! Angående magesmertene så mente legen at det "hører med til graviditeten", så da får jeg tro på det. Takk for alle gode ønsker! Håper min diagnose er smittsom ))))
Dolly Duck Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2007 NÅ BLE JEG GLAD!! 8-D Blir jo litt paranoid her. Det går galt så mange ganger, at jeg hopper i taket når noen opplever noe som kaaaaanskje kan være unormalt... Uansett, lykke til videre, er kjempeglad på dine vegne!! Stor klem fra tante
nungo Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Det var koselig å høre :-) Ja, det må være en fantastiks oplevelse å se det lille hjerte banke - da blir det hele liksom mer virkelig! Du har en fantastisk tid foran deg, sara66!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Så godt å høre at alt står bra til, en utrolig lettelse å se det med egne øyne. Det er nok vanlig å ha litt vondt, men tett oppfølging er bra, jeg kjenner den følesen av at man gjerne skulle ha full kontroll over det som skjer inni der og at dagene går litt for sakte. Fortsatt lykke til, er det smittsomt bestiller jeg en dæsj...
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Å, jeg hadde ikke engang fått med meg at noe kunne være galt; derfor ble jeg ekstra glad for at alt står bra til med din lille spire!!!! LYKKE til videre!
skifer Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Så fotte nyheter da,må du bare nyte tien som kommer. Lykke til klem:)
skifer Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 fotte nyheter..hmmm tåkehue i dag..skulle stå FLOTTE da selvfølgelig;)
skifer Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 He he he..eeeer det mulig..det heter jo også TIDEN ikke tien.. Jeg ass!!!!!! beklager..så ikke det heller med en gang jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå