Gå til innhold

Amme-bh - sparkjøp - anbefales!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sparkjøp en tur for å kjøpe ullklær til den kommende babyen. Oppdaget da at de hadde kjempefine og billlige amme-bh'er, de hadde med og uten blonder (blonder som ikke klør - da jeg har litt sensitiv hud).

Kjøpte en svart og hvit, med åpning foran og de kostet 79 og 99 kr! Regner med jeg trenger flere, men turte ikke kjøpe flere før jeg har fått babyen og vet mer hvilken str jeg egentlig trenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tips! har vært på utkikk etter billige amme-bh ettersom man jo ikke vet helt hvilken størrelse en kommer til å trenge før et par uker etter fødselen :) får ta en tur og kjøpe et par som er sånn passe mye større enn de jeg bruker nå.

Skrevet

Vet du opp til hvor store de har? Bruker liksom 75 F nå, og den er egentlig i minste laget, og enda 10 uker og 4 dager til termindagen...

Skrevet

Liker H&M sine bedre jeg, lukkemekanismen var så lei på de jeg kjøpte på Sparkjøp. Ingen vits med ammebh når du må dra opp hele genseren og bruke begge hender for å feste den igjen...

Skrevet

Det vet jeg ikke, men sjekk nettsiden deres eller ring å hør. Så slipper du å kjøre bomtur.

Skrevet

Bare synd at H&M sine er så små:-/

Men på sparkjøp sine nettsider så var største D-cup, så jeg er jo like langt føler jeg.

Skrevet

Kjøpte en amme-bh på Cubus (Triumph) uten spile og synes den virket kjempeok.. var LITT dyr.. men verd d da.. skal jo forhåpentligvis brukes en tid framover når nurket kommer ut også da.. :)

Blir vel handlet flere når jeg kommer hjem fra sykehuset når den tid kommer... men nok med en foreløpig... til da!! :)

Skrevet

de har kjempegode amme-bher på lindex.sånne som er litt vatterte.Koster litt over hundrelappen :-)

Skrevet

hvordan sitter de forskjellige da? er mest opptatt av comfor og ikke pris på bh, mine er store fra før... prøvde en fra cubus, men ærlig talt, som jeg ble seende ut..... finnes det en amme-bh hvor puppene ser normale ut, og ikke er vonde?

Skrevet

Kunne ønske jeg også kunne slippe unna med Bh-er til 99 kr...trenger sikkert F eller G str så for andre i Bergen som trenger det anbefaler jeg Netty. Det er jo viktig at man ser bra ut også, ikke får henge eller overheng pupper ,-) Jeg tenkte å kjøpe en BH som jeg kan ha med opp på sykehuset, noen som vet om det er helt håpløst? Er det mulig å forutse sånn ca. økning fra ca uke 37-38 til etter fødsel? Kjipt å betale 4-500 kr hvis det blir for lite...

Skrevet

Di på lindex satt kjempe fint, og virka ganske så stødi. E litt foring i dæm da...

Skrevet

da får jeg se på dem fra lindex da :)

Skrevet

Jeg prøvde også cubus sin amme bh, og puppen så helt merkelig ut. Men triumpf sin var fin og god (selges også på cubuc), så jeg shoppa meg en jeg og bruker den nå pga den ikke har spiler.....magen min vil ikke synke, så det er ikke alltid like godt å bruke spiler;);)..... Får handle mer når jeg vet hvor store puppene blir med melk i;);)

Skrevet

hmm...ringte sparkjøp og de har ikke størrelsen jeg trenger. Jeg er desverre også i 75G gruppa (bruker 75 F nå). Har lest at man skal kjøpe en bh hvor man har plass til hånden sin inni dersom man kjøper i uke 38 dersom man ønsker å bruke den utover i ammeperioden....men vet ikke om jeg tør stole på det, for har jo økt så mye i løpet av svangerskapet (startet med å bruke 70 C). På den annen side må jeg jo snart han noe større, for de jeg har holder på å ta kveletak på puppene mine, så det blir vel til at jeg gambler på at rådet med en hånd inni koppen funker for min del...

Skrevet

Har vert veldig fornøyd med kapphal sine jeg, med spiler og koster ca 150,-kr.

Skrevet

Jeg har vært rundt om kring på ulike sentre i Bergen, men har ikke funnet noen amme-bh som pass$er meg. De er enten hvit eller finnes ikke i rett størrelse. Bruker 75c til vanlig og har ikke lyst til å bruke mye penger på bh før jeg vet hvilken størrelse jeg trenger.De på Sparkjøp var fine, men liker ikke lukkemekanismen, så nå har jeg bestilt to amme-bher fra hm.com.

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med lindex sine, til 129. Bare veldig dumt at de aldri har den i svart. Men det er jo ganske individuelt hvor mye man øker i str, jeg kjøpte de en str større enn det jeg var når jeg prøvde de i ca uke 36, men det var bare de to første ukene etter fødsel at jeg var en str større enn vanlig, etter det gikk jeg tilbake til normalen, slik at de egentlig var for store... Selv med ammeinnlegg og ullinnlegg. Så vil anbefale å bare kjøpe en før fødsel, og vente med de andre til noen uker etter fødsel, slik at puppene har "stabilisert" seg litt...

Skrevet

Masse billige amme-bh-er rundtomkring til de med "små" bryster. Største cup-str jeg har sett der er D, og det er hakket smått når en bruker DD/E før svangerskap...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...