Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh....godt å være ferdig:-)

Fikk ut 5 egg. Håper at eggene blir befruktet så blir det innsetting på torsdag.

Nå skal jeg ta meg litt mat og så blir det å innta sofaen. Føler meg ikke helt i topp form akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ta godt vare på deg selv nå og slapp av:) Lykke til med innsetting på torsdag!

Skrevet

Takk. Lykke til du også, ser du skal ha fryseforsøk i morgen? Hørt noe fra sykehuset? Skjønner at du har dratt hjem fra jobben.Noen ganger er det til det beste.

Jeg syns også at dette er utrolig nervepirrende. Har aldri søvnproblemer, men i forkant av forsøkene så føler jeg at jeg går rundt som en sombi..... Slitsomt dette her.

Håper det går bra med deg:-)

Skrevet

Takk. Jeg har ikke hørt noe enda nei:( blir gal av all ventingen..

Kjenner meg igjen med søvnproblemer ja.. har ikke akkurat sovet godt i natt. Kanskje vi blir rugere nesten samtidig:)

Krysser fingrene for det;)

Håper det går bra med deg også!

Skrevet

Så herlig at det er over da! Om kort tid er du nok ruger!!!

Lykke lykke til!!

Klem.

Skrevet

Hei!

Vi ligger jo nesten likt i løypa. Jeg hadde uttak igår. Fikk ut 13 egg, veldig fornøyd med det! Synes ikke uttaket var vondt i det hele tatt, så jeg har nok vært heldig. Ble veldig utslått av morfinen og sov hele dagen igår. Det gjorde vondt i magen igår, menssmerter på en måte. Det var vondt å gå. Men idag er jeg bedre, men fortsatt er sofaen min gode venn:-) Jammen meg godt en blir sykemeldt for jeg hadde aldri orka og gå på jobb idag,

Hvordan opplevde du uttaket??

Idag ringte vi klinikken og det var 7 befrukta. JIPPI!!! Ble kjempeglad. Så nå får vi håpe de deler seg videre til imorgen. Gleder meg til å hente en liten og få den i magen imorgen. Tenk er mor til 7 små akkurat nå, hihi rart å tenke på:-)

Ønsker deg masse lykke til RLDO, håper på super befruktning!!

Hvor var det du holdt til??

klem fra 7barnsmora(hehe)

Skrevet

Jeg holder til på riksen, du da? Enig at det er godt å være sykemeldt. Ikke bare det at kroppen ikke fungerer helt, men det gjør ikke hodet heller....

Jeg syns det gjorde litt vondt i dag, men tror jeg har grua meg mere denne gangen. Var nok ikke for bare uttaket men hele greia.

Ved forrige forsøk testet jeg negativt etter 14 dager, men positivt etter 4 uker. Det endte med svangerskap utenfor livmoren og akutt inn til lap.Måtte også fjerne den ene egglederen.

Vet jo nå at jeg kan bli gravid. Prøver å være positiv og tenke at denne gangen skal det gå.....

Så bra med 7 befrukta egg:-) Dette går veien skal du se.

Lykke lykke til

Skrevet

Ønsker dere lykke til alle sammen :)

Ta godt vare på dere selv,og tvi-tvi....

Skrevet

Vi holder til i Haugesund.

Uff så leit å høre at det endte med svangerskap utenfor livmora. Men denne gangen skal du bli gravid inni livmora og spira skal bo der i 9mnd!! Det har jeg troen på. Du får oppdatere meg på befruktning imorgen.

Krysser fingrene for deg:-)

Stor klem

Skrevet

Hei

Jeg hadde også uttak i dag og har akkurat kommet hjem. Fikk ut 3 egg jeg da, så jeg krysser armer og ben for at det er 3 gull egg.

På den ene siden var det ikke så vondt men på den andre siden slet de litt med å få ut det siste og det gjorde helt forferdelig vondt.

Akkurat nå er jeg bare litt dizzy, men eller i topp form. Regner med at jeg drar på jobb i morgen og heller blir sykemeldt tos og fre hvis det blir insetting..

Lykke til.

Skrevet

Hei !

Grattis med uttak! Så flink du har vært!

Håper alle eggene deler seg perfekt!

(jeg fikk også ut 5 egg forrige onsdag og 3 ble perfekt befruktet- satte inn 1 på fredag og har 2 på frys).

Masse lykke til!!!!!!!

Skrevet

Så bra at du fikk ut 5 da... ja du får slappe av og hente deg inn igjen...

Lykke til og jeg skal krysse for at alle 5 blir befruktet helt perfekt og at du kan sette inn 2 gullegg :o))

Skrevet

Takk for svar jenter. Nå har jeg sovet i x antall timer. Deilig.

Jeg håper på gullegg:-) Hadde vært godt å fått noen på frys. Håper på innsetting av to egg. Fikk det sist så satser på det nå også.

Lykke til dere også:o)))

Skrevet

Gratulerer med fin fangst - *krysser* for bra befruktning til i morgen!

:-)

Skrevet

grattis med ferdig uttak :0))

da er det bare og glede seg til torsdag:))

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...