Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har sneket rundt her ganske lenge nå, men i går ble søknaden til Riksen endelig sendt. Spent på hvor lenge vi må vente nå, for med 6 måneders ventetid er vi vel midt i sommerferien, og da er det kanskje ingen som får starte opp? Vel vel, får vel bare vente i spenning.

Nå skjer det iallefall noe.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Tror Riksen har stengt i fellesferien, ivertfall to uker mener jeg det var....?!

Spennende tid dere går i møte. Velkommen hit:-)

Skrevet

Så spennende da!!! Vi har lik ventetid ser jeg så da er vi kansje igang samtidig?? Håper å få komme inn før sommerferien. Blir bra å kunne ruge i ferien og ikke tenke på jobb og sånt. I tillegg så slipper jeg å sykmelde meg, og kan dermed holde det hemmelig... Vi får vente sammen :-)

Skrevet

Så spennende jenter !

Håper ventetiden går fort...Av og til er tålmodighet en oppskrytt dyd..

Lykke til til dere begge !

Hilsen

Skrevet

Velkommen skal du være, og lykke til!!!

Skrevet

Hei!

Riksen har stengt i juli så det blir nok ikke oppstart før tidligst i august (vi måtte vente i 9 mnd.) - ønsker deg masse lykke til!

:-)

Skrevet

hei

det tar gjerne litt tid desverre,de sa at de skulle ta ca 6mnd til meg men det tokk 8mnd..

ønsker deg lykke til vidre :0)

klem

Skrevet

Velkommen hit. Desverre så er stort sett alt i denne prosessen,venting og atter venting.Mener det er stengt i fellesferien på Riksen.Ønsker deg uansett lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...