lillefrk Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 13 dager til termin og ekstremt lei av å være gravid. Har prøvd husvask, sex, lang tur, rødvin og biffmiddag, men ingenting hjelper. Noen andre tips? Er ikke så klar for luting av dører, lakserolje og andre dramatiske tiltak, men jeg er go for det meste nå, bare det ikke er farlig for lillegutt, og han kommer til verden asap....
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Henger meg på her. Er rimelig klar selv. Fikk anbefalt modningsakupunktur, men foreløbig har det bare resultert i mase rier, men ingen fødsel enda. Er jo verdt et forsøk da. I går fikk jeg en nål som kunne sette igang fødselen, så jeg sitter nå her og venter på at riene bare skal velte inn over meg... he he
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har fått tips om at fotsoneterapi skal være veldig effektivt.
lillefrk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er livredd for nåler, så akupunktur er nok ikke noe for meg dessverre... Må nok belage meg på varme bad og sånt... Skulle ønske det fantes no ajurvoodo massasje eller noe. Jeg blåser fødestøv din vei, og håper det skjer noe snart. Hvor skal du føde? Har du lenge igjen?
lillefrk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 forsone terapi sier du? *intressert* Det skal jeg straks sjekke ut!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Ja, gjør det... Har et par venninner i Stavanger som begge prøvde dette... De fødte i løpet av 24 timer, mulig det var tilfeldig, men det skader da ikke å prøve...
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er heller ikke så begeistret for nåler. Måtte gå noen runder med meg selv, men så beit jeg tenna sammen og bestilte time. Var ikke så ille som jeg hadde trodd, men jeg skjønner hva du mener. Jeg skal føde i Tønsberg, termin om 8 dager, men håper på før. Vi får kaste ut et par kilo men fødestøv, og se om det hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå