Gå til innhold

November: Håp i sikte!


Gjest

Anbefalte innlegg

Eir har helt siden fødselen sovnet rundt tolv på kveldene, men den siste uka har vi begynt å ane at hun kanskje er moden for senga litt før. Deilig for meg og min kjære da vi savner litt tid for oss selv på kvelden.

I går fikk hun kveldsflaska si i åttetida da det var tydelig at pupp ikke var nok. Så la vi henne. Sovnet og våknet med et vræl etter en halvtime. jeg prøvde med pupp og nattasang i mørkt rom og hun sovnet igjen ved ni. Våknet etter et kvarter med et virkelig VRÆL! Tok henne inn i stua, ny omgang med pupp og hun sovnet som en stein halv ti og sov søtt i senga si til tre. Spiste og sov fornøyd til syv, spiste og så sto vi opp litt før ni for da holdt puppen min på å eksplodere. Tidligere har vi sovet til halv elleve, men jeg tror jeg foretrekker å stå op litt før mot å ha litt tid på kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes deilig ut med litt alenetid på kvelden, ja! Håper knotten min også finner ut at han vil gi mammaen og pappaen litt kjærestetid snart :) Men foreløpig er vi veldig glad for at han sakte, men sikkert ligger lenger i kurven sin (og ikke bare i senga med oss). Virker som det går rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt å legge lillegutten i 1930-tida nå..... Gjort det siden søndag, men det går fort en time før han sovner. Han er trøtt på den tiden, men er ikke helt enig i at han skal sove i vugga si.....

 

Deilig å få litt voksentid på kvelden ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias legger seg ca. kl. 20 på kvelden og våkner i 6 tiden for mat. Sovner igjen og våkner ca i 0730-0800 tiden. Da står vi opp. Han sover ikke noe mye på dagtid, så det er veldig deilig å ha litt tid for seg selv på kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...