heldige meg07 + en liten til Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Har kjøpt meg en pose store IFA som jeg spiser sakte og andektig og bare en bit av gangen (det er veldig godt, men ikke spesielt bra for blodtrykket...) Men blir litt forundra for det virker som om jeg får kynnere rett etter at jeg spiser en bit. Er det noen andre som har opplevd dette??
trinen123 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Nops spiser veldig mange superpiratos importeret fra Danmark...veldig mye lakrids i dem (ulovlige i andre lande) Ingen kynnere av dem, men bringebærbladete, så går maven amok
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 lakrisrot-te skal jo kunne være med på å sette igang fødselen hvis en er moden, så da er det ikke rart at du får kynnere av lakris.... (fikk det faktisk anbefalt av jm forrige sv.skap for ikke å gå over tiden...)
heldige meg07 + en liten til Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Aha... Takk for svar. Da burde jeg kanskje begrense meg litt da, siden jeg bare er i uke 32. Vil ikke ha noen fødsel ennå!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 åååååååå kanskje jeg skal prøve det jeg da... 6 dager over termin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå