~Maja Mor~ Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har ingen "svigermonster". Barnet mitt er jo et donor barn og jeg har ingen svigerforeldre. Hehe, her tar jeg med alt som er positivt. Og jeg kan bestemme navnet på barnet heeeelt selv :-) Hmmm, kommer ikke på så mye mer akkurat nå. Men det med svigermonster drar veeeldig opp ;-)
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Så spennende da!!! Mulig jeg er lite opplyst, men hvordan fungerer dette? Har aldri snakket med noen som har vært så nær en slik prosess. Kan man være med å plukke ut donorens egenskaper selv? Vet du om han er norsk? Må du fylle noen spesielle krav? Hva kreves av din tilværesle/ ditt miljø? Har du vært til mange undersøkelser/ psykologer mm slik som adoptivforeldre må? Hva har dette kostet deg økonomisk? Mange spørsmål her, men dette er virkelig interessant ) Lykke til videre i svangerskapet!
~Maja Mor~ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Hei du! Er så vant med at "alle" her kjenner historien min, men selvklart vet ikke alle om dette. Har min historie under innlegget: "Min historie om hvordan å bli mamma igjen" hvis du orker å lete etter det på søkemotoren her (vet du hvordan man søker etter innlegg?) Vel, jeg har en privat donor, en venn av en venn.... Så det er ikke fra en klinikk. Så de spørsmålene du kommer med har ikke jeg vært borte i. Han og jeg har laget dette barnet på den naturlige måten, det tok 14 pp'r og 4 pergotime kurer, men til slutt ble jeg gravid. Han er gratis og med goooode referanser ;-) Lykke til til deg òg! Bare spør hvis det er noe du lurer på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå