Gå til innhold

Flere som ska ha ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist fikk jeg hasteks etter at de prøvde å sette i gang fødselen.

Jeg er diabetiker og har også stor risk for at barnet må forløses før termin denne gang også.

Men i motsettning til deg så er jeg livredd for KS. Sist fikk jeg total panikk på operasjonsbordet og fikk derfor narkose. Har tenkt å be om narkose denne gang også hvis det blir slik at jeg må ha KS.

Selv om jeg da ikke fikk se ungen min før den var 8 timer. Venter gjerne ett døgn jeg hvis det betyr at jeg slipper å være våken under KS.

huff da,æ mått åsså ha narkose,æ kan itj ha spinal pga avstiva rygg da..æ mått ha akutt ks,etter 3 lange daga uten åpning,men me grusomme ria,dem tok vannet,satt mæ på drypp,men hadd bere 2 cm åpning...t slutt va babyen så stressa å hjerteslagan bynt å bli svakar,så da va d rett i narkose!fikk sjå guten min da æ våkna da,på et nyydeli bilde:) ble trilla opp på barsel etter 5 tima,der venta både mann og baby:-) men har fremdeles problema med det som skjedd FØR ks,så d tar æ itj sjansen på en gang t....lykke t da,håpe du får narkose ja,hvis du må ha ks en gong t!!!

Jeg skal ogsaa ha keisersnitt. Sist gang gikk fostervannet - ikke noe tegn til rier - de satte igang foedselen, men etter 12 timer var det fortsatt bare 1 centimeter aapning. Jeg bor i USA of legene her vil ikke la det gaa mer enn 12 timer etter fostervannet gaar fordi det er fare for infeksjon. Hjertelyden paa min lille gutt ble ogsaa svakere og der var tegn paa stress, saa jeg maatte ha keisersnitt. Hjertelyden stoppet nesten noen ganger for saa aa begynne igjen og legen trodde lillegutt holdt rundt navlestrengen og klemte til. Jeg vaar vaaken naar de tok ham ut og det vil jeg denne gang ogsaa. Det er ekkelt, men det gaar greit. Er litt bekymret for at operasjonsaaret vil gjoere det vanskelig aa ta seg av den lille paa to aar, men .. legen sa at det er bare 15-20 % sjanse for at jeg kan foede normalt naar man ser paa hva som skjedde sist. Ogsaa, det er visst fare for at det gamle operasjonsaaret kan revne etc hvis man har vanlig foedsel. Legen anbefalte keisersnitt men sa det var opp til meg om jeg ville proeve valig foedsel... men har ikke noe spesielt trang til aa oppleve det der med foedsel jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...