Gå til innhold

noen her inne som har termin rundt 10sept og skal føde på bærum sykehus?

Anbefalte innlegg

det hadde vært kos å bli kjent med noen som jeg kanskje vil se på sykehuset også? det skal nok klaffe utrolig hvis vi møtes på sykehuset,men hvem vet? uansett er det vel morsomt å bli kjent med folk, da bor vi nok ikke så langt ifra hverandre heller og kan kanksje møtes til barsel treff.

Fortsetter under...

så gøy da!

jeg bor i asker, har en gutt på 2 1/2 år fra før.

jeg sa i slutten av november og skal derfor inn til tidlig ul på mandag,det blir spennende! da kan jeg også se hvor langt jeg er på vei.

fortell om dere selv da? hvor gammel er du? første barn?

hvordan har graviditeten vært hitill?

jeg er skikkelig kvalm for tiden,kan ikke huske at jeg var slik sist!!!!

Jeg er snart 28 år. Jeg jobber som barnepleier. Jeg hadde en senabort i oktober, så det er andre gang jeg er gravid, så jeg er veldig spent.

Jeg har ingen gravidsymptomer ennå, så det deilig. Var dårlig sist gang. Men det er tidlig ennå, så det kan jo hende kvalmen melder seg snart..

Klem klem

Annonse

hvor langt er du på vei bk 79?

man blir jo ekstra begymret når man har vært igjennom en sa.

har du fått tilbud om tidlig ul?

jeg skal på mandag,det blir spennende å se hvordan det går,både gruer og gleder meg...

Hei gullklump.

Jeg er i slutten av uke 5. Var hos legen i dag og ble henvist til tidlig ultralyd, men vet ikke datoen ennå. Men det er trygt å vite at man får tettere oppfølging etter en sa.

Hvor langt er du på vei?

Håper det går bra med dere på mandag:-)

hei bk79!

det var så utrolig betrygende hos legen på mandag, fikk tatt ultralyd og hjertet dunket som bare det! legen mente jeg var 8/9 uker på vei,noe som ikke kunne stemme i det hele tatt siden da måtte jeg har blitt befruktet 2 dager etter sa,men vi ventet i 2 uker etter sa før vi prøvde oss igjen.

Men han stod på sitt og sa at forsteret var veldig stor til å være 6/7 uker slik jeg mente.

så jeg fikk en ny time om 2 uker for å ta en ny ultralyd!

er jo greit det da,så får vi se hva han sier da!

hvordan går det med deg? føler du deg kvalm for tiden? jeg er skikkelig,og da mener jeg skikkelig kvalm om dagen. greier nesten ikke å spise noen ting!!!!

når skal du på ultralyd igjen? jeg ventet på å få time fra bærum sykehus men synes det tok så lang tid så fortalte min veninne om han hun gikk til,at han tok ultralyd der så jeg ringte til han istedet.

han er skikkelig flink og veldig intr i dette området så jeg har bestemt meg for å dra til han fremmover...

Hei gullklump.

Jeg har desverre hatt en spontanabort. Begynte med skikkelige magesmerter og så begynte jeg å blø på mandag. Dro på legevakta og fikk en ultralyd, legen kunne ikke si sikkert om det var en abort siden jeg ikke var lenger i uker, så jeg skal på ny ultralyd på mandag, men jeg er ganske sikker på at det er en abort. Så livet kjennes ganske urettferdig akkurat nå.............................

Håper kvalmen din gir seg snart og ønsker deg lykke til videre:-)

Klem fra meg.

hei bk79!

neeeeei!!! det er ikke sant! stakkars deg!!!åååååå,er nesten på gråten nå...livet er så urettferdig,ingen fortjener dette............men du må love meg å ikke gi opp bk79! prøv igjen så snart du føler deg bra ,så skal du se at neste gang så sitter det!(håper jeg)

det skjer så ofte og med mange,men allikavel så er det sjokkerende hver gang !!!

det er jo ikke rart at man er livredd og bekymret da.....jeg er bare åtte uker på vei og har enda en mnd igjen med redsel og bekymringer.

håper vi kan sees igjen her inne om ikke så lenge!

hold gjerne kontakt med meg hvis du orker?jeg vil gjerne høre ifra deg!

tenker masse på deg....

klem fra meg

Hei gullklump.

Jeg skal ikke gi opp ennå, men tror jeg venter litt med å prøve igjen.

Orker ikke flere skuffelser akkuat nå.....

Men jeg kommer sterkere tilbake neste gang:-)

Vi kan gjerne holde kontakten gullklump.

Håper alt vil gå bra for dere. Du må fortelle meg hvordan det går på neste ultralyd:-)

Klem klem

Annonse

hei igjen bk79!

jeg forstår godt at du ikke orker flere skuffelser,ta den tiden du trenger og prøv igjen når du føler deg klar....det kan godt hende at det ikke tar så lang tid vet du!

hvis du er på msn så legg meg inn : [email protected]

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...