Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Blir kanskje en av dem som kommer til å bruke siden her fremover. Er 39 år (i dag!!) og skal ta graviditetstest i ettermiddag, regner med at den er positiv. Har bare to alternativer, enten har jeg kommet i overgangsalderen ellers så er jeg gravid. Regner det siste alternativet som mest sannsynlig :-). Har vært i et fast forhold i snart et år, men vi bor ikke sammen. Jeg har en sønn på 3 fra før og han har to barn på 6 og 8. Jeg bruker spiral, men det er jo bare 98% sikkert... :-( Har et veldig ambibalent forhold til dette, vi hadde ikke planlagt å bli gravid, har nok med de tre ungene vi har egentlig. Likevel kjenner jeg morsinstinktet slå inn for fullt, særlig når han ser så negativt på en unge til. Vi får først ta testen, så begynner en vanskelig tid. Håper han endrer syn på saken, selv ser jeg ikke mørkt på dette dersom han backer opp. Skal orientere dere om utviklingen i "saken"...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Heisan. Moro med nye folk da. Fortell fortell. Håper du er gravid, spennende ! :-))
maritmora Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Nå ble jeg kjempespent! Siden vi ikke har hørt mer fra deg, betyr det neg test? Regner med at dersom det viser seg at du er gravid, kommer gleden ganske raskt. Morsinstinktet er STORT! Hold oss informert da=)
Lilleprins og mamma Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Hei og velkommen inn hit! Fikk du tatt test og var den positiv? Er veldig nysgjerrig på å høre hvordan det går. Hold oss oppdatert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå