Gå til innhold

Hjelp! ang. teutoniavogner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å finne noen forhandelere på nettet som selger teutoniavogner i norge. er det noen her som kan hjelpe meg? Tar også gledelig i mot andre tips ift. barnevogner generelt da dette er en helt ny problemstilling for meg.....

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lilleprinsen.no

Hun reklamerer på Finn og heter Rita Holm

Tror www.biteringen.no også selger Teutonia. De finner du også via Finn

Skrevet

Jeg er i samme posisjon som deg... VANSKELIG å velge vogn... MEN nå har jeg hengt meg helt opp i tre-hjulingen TFK Joggester Twist.. den virker veldig bra og artig, og har bra str på bag :o) Så om du ikke har klart bestemme deg så ville jeg sjekket ut den også.. jeg og har lurt veldig på Teutonia, men syns de såg lave ut så må sjekke litt..Ellers er Emmaljunga også mulig... :o) Lykke til !!

Skrevet

tusen takk folkens!! det er vanskelig med vogn! jeg må undersøke forslaget ditt. Hvis du vil vite mer om teutonia har jeg prøvd en mistral hos en kollega som jeg likte meget godt. hun kjøpte den mye billigere fra utlandet. her er ett par sider du kan se på hvis du vil; www.teutonia.de har de alle modeller og farger, www.pingpong-online.no selger slike vogner og andre billig.. Lykke til!!

Skrevet

pingpong-online.com ikke no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...