mamma til<3<3 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Syns det er litt vanskelig å finne på noe som jeg kan lage til min 6 mnd lille gutt.Han er veldig glad i kalkun middagen som er på glass,men vil så inderlig lage noe han liker av hjemmelaget middag.Til nå har jeg bare laget med potet.gulrot.brokkoli og kylling...det falt ikke i smak! Noen som har noen gode oppskrifter og dele med meg? Og hva for krydder kan de få?
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Til nå har jeg bare lagd potet, gulrot og mais til min gutt. Har også opp i litt smør og vann. Dette liker han veldig godt. Skal nå begynne å tilsette kokt kylling tenkte jeg, deretter brokkoli, kålrabi ol... Men kan du ikke prøve å ha kalkun opp i middagen du selv lager da?
Jerry 82 Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Lager grønsaker som dere nevner, men har oppi litt leverpostei. Det likte gutten min mye jern i den da! Tenkte jeg skulle prøve med makrell i tomat, også går det sikkert an å bruke andre fete fiskesorter.
mamma til<3<3 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 noen flere???takk til dere som har svart
ava* Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Til mine har jeg lagd kjøttsaus med kjøttdeig og litt tomater. Jeg har skåldet tomatene og kokt de sammen m kjøttdeigen. Servert dette sammen m ris!! Kylling- kokt og brokkoli har også vært suksess!!!
allergibarn Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Har du ikke fått "mat for spedbarn" på helsestasjonen? Du finner samme heftet i pdf her; http://www.shdir.no/vp/multimedia/archive/00001/IS-1047_1978a.pdf der finner du iallefall noen oppskrifter og tips
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Lapskaus er helt topp for mini på 7 mnd her:) Elsker det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå