Gå til innhold

Hjelp!Alt for mange navn!!

Anbefalte innlegg

Vi har 10 navn og greier ikke korte ned listen, noen navn som utmerker seg ? Vi har 2 lange etternavn så vi må velge et forholdsvis kort fornavn.

Pernille

Erica

Tuva

Frida

Sofia

Vilde

Hedda

Kaja

Mia

Nathalie

Takknemlig for alle meninger :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7808864-hjelpalt-for-mange-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av de navnene er det vel Pernille, Erica (Erika), Kaja og Natalie som ikke er høyt opp på ti-på-topp listene. (Sofia er heller ikke høyt opp, men Sofie er høyt og ligner veldig)

Siden dere har så mange flotte navn å velge mellom tror jeg at jeg ville ha sjekket sånne ting og tatt et navn som ikke var veldig populært for tiden. (f.eks. ssb.no)

Av de som da var lenger nede på poppis lista syntes jeg Pernille eller Kaja var de fineste. Tøffe men søte jentenavn begge to.

Dersom dere har lange etternavn må dere være litt forsiktig med å velge et veldig kort fornavn også..... det blir fort veldig baktungt med f.eks. Mia Laaaangt Kjempelangt.

Nå har jeg kuttet listen ned til 3. Det er de jeg synes er finest! Flere av navnene jeg har tatt vekk, som også er fine, men disse er finest. Nathalie er det eneste navnet jeg synes er lite pent!

Tror jeg til slutt hadde valgt Frida, da jeg synes dette er et fint og samtidig tøft navn!

Frida

Mia

Tuva

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...