Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 lillemann er syk IGJEN! og jeg er ikke akkurat i topp form...spyr enda som en gris. samboer er bort reist med jobben . og her sitter vi. sur og slapp unge. jeg spyr, og hunden vil ut!!!! åååååå...blir så frustrert......
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2007 og for å toppe det hele får jeg ikke fyr i ovnen..må le...snakker om bra start på dagen hehe....
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 åå....stakkars dæ. føle virkelig med dæ. æ hadde "bare" bekkenløsning når æ va gravid. men likevel har æ tenkt korsn i f*** æ hadde klart 1 vill gutt og i tillegg vært pjusken.. kor mange uker e du nu??vet du?
sma24 Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Oi, junibarn og gravid igjen? Langt på vei? Gratulerer og god bedring til lillemann
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 ja høvelig sikker på at jeg nå er 7+1 uke..så ikke langt på vei akkurat. ja jeg hadde også bekkenløsning med lillemann..og kjenner at det blir samme denne runden..dessverre...men men...ser nå lyst på det i alllefall
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 bekkenløsning e helt forferdelig.. begynte å bli sliten i bekkenet allerede i uke 10. det gikk stort sett rimelig greit.. men jeg kunne jo knapt gjøre noe uten SMERTE. skulle være så jævli flink å jobbe lengst mulig også. håååper at du slipper unna så veldig mye vondter..
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Uff a meg...d hørtes fryktelig slitsomt ut!!! Har du ingen mulighet til å få noe avlastning? Håper det snart blir bedre:)
Anonym8579 Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Huff.. synes synd på deg nå ja! Hold ut, så går det nok bra etterhvert skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå