Gå til innhold

Jippi! Da har jeg endelig fått høre hjertelyden til den lille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 13 + 6, og etter at jordmoren hadde lett en god stund, hørte jeg den lilles hjerte slå! helt fantastisk! Da vet jeg at det er liv i vår lille skatt! Jordmoren hadde akkurat tenkt å gi seg, sa at det ikke var alltid en kunne høre det når en var kommet så kort i svangerskapet, men så plutselig dukket den opp!! Jeg lovet henne på forhånd at jeg ikke skulle bekymre meg om en ikke fant hjertelyden, men jeg kjente jeg ble litt urolig da hun lette så lenge....

Så utrolig lettet jeg ble.... måtte bare få sagt det!!

Til de som ikke har fått høre hjertelyd vil jeg si at det er ganske tilfeldig om man klarer å høre den! Hadde ikke jordmoren forsøkt en siste gang, så hadde jeg ikke hørt noe, men likevel var det liv!

Så ingen grunn til bekymring selvom man ikke finner den så tidlig i alle fall... Men lettere sagt enn gjort!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte også hjertelyden for første gang i dag! Det tok litt tid, og det var ikke så lett å høre da min puls overdøvet barnets. Men man kunne høre det etter litt leting, og ikke minst se på doppler apparatet at det var puls på underkant av 160. Nå er jeg veldig mye mere avslappet!!!

Skrevet

eg fikk også høre hjertelyden - i dag. er 13+3 i dag.

ble så glad da vi hørte lyden at jeg måtte le - og da forsvant den jo selvfølgeli igjen!! :) hehe

nu e eg bare fornøyd og gleda meg t 1.mars når eg ska til ultralyd :)

Skrevet

Eg fikk høre hjertelyd i dag og er 12+4. Hadde aldri trodd jordmor skulle finne det , men det gjorde hun :) Begynte å gråte litt jeg for jeg ble så glad:) Tror det gikk opp for meg at det faktisk er en liten luring der inne :)

Skrevet

hehe, jeg begynte også å le da jeg fikk høre den.. ;) visste ikke om jeg skulle le eller gråte, så begynte å le.. :) antageligvis derfor mitt lille gull rømte så fort.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...