~Maja Mor~ Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Har nå passert 12 uker og gleder meg til å ta fatt på dette trimesteret. Og her er det også mange kjentfolk!!! HALLO!!! Er dere her?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 welcome welcome=) and helloooooooooooooo=) *tihi*
~Maja Mor~ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Takk takk, jeg kommer snikende etter dere :-) Lykke til på UL i dag!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Gratulerer med vel overstått 1 trimester og velkommen inn hit til oss!
Nickoline med 2 jenter Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Hei hei! Husker deg fra bligravid :-) Velkommen skal du være! Og lykke til med den voksende magen!
mari~m/ lillebror. Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 hei hei og velkommen hit. jeg husker deg fra bli gravid og har jo sett at ting endelig klaffet for deg og at du ble gravid:o) kos og se deg ) klem fra.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 hei på deg..husker deg fra bli gravid jeg å..velkommen hit=)
~Maja Mor~ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2007 Hehe, så mitt opphold på Bli Gravid ble lagt merke til :-) Hyggelig med så mange hilsner og endelig kommer jeg i samme forum som de jeg bimmet med, selv om jeg henger laaangt etter :-)
DiddiDaddi Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Hei Maja-Mor! Gratulerer med å ha passert 1.trimester, nå nærmer det seg ) Håper formen din er fin! Ville bare si hei, og fortelle at Martine kom 2 januar - 3 dager før termin. Koser oss masse! Helt utrolig hvor fort tiden har gått, syns vi nettopp "pratet" på Bli gravid! Kos deg masse videre i svangerskapet! Har ikke helt løsrevet meg fra Bim enda, så kanskje vi prates igjen ) Fødselshistorie ligger forresten på Januarklubben, om du har lyst til å se hvordan vi hadde det da snuppa kom. Klem fra oss ) ps: om du bruker msn, kan vi jo evt skravle litt der av og til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå