Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Spørs hvor gml dem er.... kjøpe slik pose til mini da han var 4 mnd eller noe.... Han greide ikke snu seg i den posen før han var rundt 6-7 mnd... Men uansett så ligger han mye roligere om natten med den, og spenner ikke av seg dynen Så jeg elsker nattposen!
Møøø Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Ja, de klarer å snu seg om du ikke setter fast posen.. Jeg har aldri festa posen, men er veldig fornøyd med den likevel. Har en fra sparkjøp. Brukte den hele 1. vinteren til eldstejenta (som nå er snart 3). Da sparka hun ikke av seg dyna og ble kald så hun våkna om natta. Så jeg syns det var et godt kjøp. Har såvidt begynt å bruke den på veslesnuppa som nå er 3,5 mnd. Dyns ligger vertfall mye mer rolig med pose enn uten pose ;o)
soria moria og nurket Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Hun er 6,5 mnd nå, så da er det kanskje inegn vits i. Skjønner ikke hvorfor hun absolutt skal over på magen når hun hyler etter 5 sek! Blæh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå