ann33 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes min datter på 3,5 år har så mye diaré. Med mye mener jeg både ofte og kraftig. Jeg synes dette har blitt verre, og over i alle fall det siste halve året har det vært mye. Hun har jo sluttet med bleier og da merker vi det selvsagt ekstra godt ettersom det veldig ofte er vask med fra barnehagen. Nå har i hun i flere uker, i større eller mindre grad, hatt sammenhengende diaré og de siste dagene har det vært nesten bare vann. Hun virker for øvrig helt frisk. Jeg er klar over at mange barn har magetrøbbel i disse dager, men jeg synes dette er i overkant - hun har i alle fall mye mer diaré enn lillebror på 20 mnd. Nå har jeg begynt å tenke på cøliaki eller laktoseintoleranse og tenker å gå til legen for å diskutere saken. Er det noen av dere som har/kjenner barn med cøliaki som ikke virker syke? Jeg leste et sted at det går ut over lengdeveksten, og min datter er faktisk ganske lav (men ikke tynn). Hun har heller ikke noen typisk "stor mage og tynne armer og ben). Hva tror dere? Kun en tarminfeksjon eller noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå