moaas Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 jeg har det kjempebra:) er 13+2 i dag...ikke kvalm eller noe sånt,men er jo så innmari trøtt hele tia;)skal til jordmor på mandag og er spent på om vi hører hjertelyden da:) håper dere er i fin form,alle sammen:) ha en strålende fin dag:) klem fra ei som nyyyyyyyyyyyyter graviditeten for fullt:)))))))))))))))
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 God morgen til deg å=) Om to timer skal jeg på UL:D Nervød gitt!!!! *hihi* men har det strååålende... kleeeeem
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 åååååååååååå...jeg gleder meg såååååå enormt til vi skal på ul igjen:)men det blir ikke før siste uka i februar....tiden går sååååååå tregt.....hehe;)er jo så spent om vi får jente eller gutt...dette er vårt første barn:) lykke til på ul:)))))
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Min første også... sambo har ei datter fra før av... Tiden går driiiiittregt gitt!!! fysja fysja... hehe Er også spente på kjønn.... weee
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 hvor i landet er du fra?jeg bor oppi det kalde finnmark:) er 31 år:) spennende tider dette:) føler meg sååååååå lykkelig og glad hele tia....gleder meg så masse til å begynne å kjenne liv i magen....tenker KUN positive tanker hele tia:))))))))))))))))))))))))))
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Er 22år... fra ålesund... men bor i toten... utenfor gjøvik(sambo er totning) Er også kjempeglad:D:D Hihi... jeg har kjent liv nesten hver dag en uke nå... ikke i går da:( Men hver dag nesten i en hel uke... Er heldig som kjenner så tidlig da synes jeg:D:D:D:D
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2007 ja,det må være en deilig følelse:))))))) gleder meg til den tid kommer her og:) har no vært på 2 ul en i uke 8 for å se om det var 1 eller 2 der,og så hadde jeg en operasjon i uke 11 og da fikk jeg ny ul også...så rart å se den lille tingen som skal bli en baby...hihi;) blir nok bedre i uke 19 når vi skal på den ordinære ul`en:) du må ha masse lykke til i dag da,og gleder meg til å høre om dt blir jente eller gutt på deg:))))) har du begynt å få mage?jeg er ca 25 kg overvektig,så det synes ikke noe på meg enda,men har gått ned 1 kg i vekt siden før jeg ble gravid,og buksene er for trange over magen no...så magen vokser,selv om man ikke kan se det da:))))) men kos deg masse i dag da,vennen:))))))) klemmmm:)))))))))))))))))
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Hei!!! Jeg har også vært på 2stk UL'er tidligere..når jeg var 6+3 og når jeg var 11+1 Nå nettopp har jeg begynt å få MASSE mage... min andre dag med mammabukse PÅ JOBB idag hehe Er ikke noen sylfide selv... veide 88,4 når jeg begynte svangerskapet... har hittil gått ned 1,2 kg!!!*hihi* Magen kommer den asså=) Lover deg:P
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2007 ja,og jeg gleder meg masse til magen kommer...har kjøpt boleroer og sånt for å vise alle at jeg er gravid når magen blir større;))))blir helt tussete her:))))))hehe:))))) kos deg masse på ul da...kordan kjønn håper du på?jeg har ikke noen formening ang kjønn,men mannen min håper litt på gutt da:))))
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Sambo ønsker seg også gutt... Han har jo ei jente fra før.. Jeg driter i det, blir glad uannsett=) Men ei lita tulle hadde ikke vært dumt da:O
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2007 mye søte babyjenteklær på butikkene;)))))))))))))))))) nusselige ting:))))) men det viktigste er jo at babyen er frisk da:)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Jepp!!! Det er det viktigste... :D Det blir MYE babyklær shopping etter jobb idag:D 50 minutter igjen
oktoberjentene;) Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Mochicka... Du er sikkert på ul akkurat nå.. spennende da Bare lurte på hvor på toten du bor jeg.? hvis jeg får spørre.. bor selv på Kapp Så kan jeg vel kanskje svare på det tråden egentlig handler om.. hehe Ikke så lenge siden jeg sto opp, så det er fortsatt morgen for meg.. KJenner meg sliten, men solen skinner og det er blå nyydelig himmel.. kvalmen begynner å slippe taket og jeg også kan nyte det å være gravid.. endelig ha en fin dag
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2007 alviola:) er du langt på vei?jeg har vært så heldig at jeg har vært lite kvalm hittils....tror jeg har kasta opp 5 ganger til no.... er myyyyyyyye trøtt her,kan sove hele døgnet om jeg får lov,men mannen min ringer fra jobb og vekker meg i 9 tia,så kan jeg heller sove litt utpå dagen:)
oktoberjentene;) Skrevet 16. januar 2007 #15 Skrevet 16. januar 2007 hei hei Jeg er 14+6 i dag... mener jeg hvertfall.. hehe.. de ukene går litt i surr for meg.. nei 13+6 er det vel.. jaja.. 14 uker i morgen hvertfall jeg har vært sterkt plaget med kvalmen. vært innlagt pga det også.. så jeg er overlykkelig for hver dag som går uten oppkast heldig du da som har sluppet unna med det værste... har vært mye trøtt jeg også.. men bedre nå om dagen.. legger meg tidlig da hvor langt er du på vei? husker ikke om du har skrevet det lengre opp her.. heh
Pilje Skrevet 16. januar 2007 #16 Skrevet 16. januar 2007 Hei!!!! Det e den første hele natta æ har sove på eviheta...-å det va så deili:) Æ e 27+5,å det bynn å føles på kroppen at det e en litn beibi i magen,-Spesielt på natta!!! Men e ellers i fin form!!
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2007 e fra helgeland,men bor i finnmark....enn du?
moaas Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 16. januar 2007 pilje:) oki...bor på andre sia av fjorden eg:) er du gammel?ditt første barn?når er terminen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå