Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 24 uker i dag. Plages veldig med hodepine og svimmelhet. Er 100% sykmeldt et par uker framover. Har vært til lege, og prøvene er fine. Flere med slike plager? Noen råd?

Venter jente i Mai!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det tidvis sjøl. Det som heler mi hodepine er godt drikke, kvile og å høre på noke eg lika. Sette på rolig musikk eg lika eller nåke sånt.

Har du ein kjekke mann så kan jo han massere nakken forsiktig :o)

Skrevet

hei!

jeg var også plaget med skikkelig dundrehodepine, den ga seg i løpet av et par uker heldigvis, men ligger og murrer der enda.

jeg har gått til akupunktur noen uker nå, har troen på det, men vet ikke om jeg har hatt så veldig virkning eller om det har gitt seg av seg selv. Men verdt et forsøk!

Det jeg følte hjalp mest var å bli massert i nakken,nedover ryggen og faktisk i hodet der det gjorde vondt, da var det helt borte dagen etter :)

God bedring =)

Skrevet

Jeg har også hodepine.. Den kommer plutselig og varer gjerne flere dager sammenhengende. Ikke sånn kjempe vondt at jeg ikke klarer å fungere, men veldig plagsomt og irriterende. Er også 100% sykemeldt pga jernmangel- har gjerne en sammenheng der??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...