Smula 80 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Jeg klarer ikke å la være.... Tenker på det konstant. Gavid.... (please!!!) eller ikke gravid..... Har ikke de fleste symtomene, men blir utrolig lett svimmel og jeg som er en frysepinne har vært varm alle dagene siden EL. Tror jeg må kjøpe en test i dag, selv om det er 4 dager til IKM. Og da reiser jeg til utlandet. Håper jeg slipper ta med meg tamponger...
Spirevipp med go`gutten Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg ventet tantebesøk på lørdag, og hun har enda ikke kommet *jippi* Så jeg skal kjøpe meg en test i ettermiddag, så tar jeg den i morgen tidlig dersom tanta fremdeles ikke har kommet :-) Hvis jeg får komme med et råd, så er det sikkert lurt å bite i det sure eplet og vente så lenge som mulig før du tar testen, rett før du reiser. Kjedelig å måtte ta en til test fordi du tok den for tidlig :-) Lykke til med testingen, får håpe tampongene dine kan ligge igjen hjemme :-)
StineMor_2007_ Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 hei=) jeg testet negativt i i dag=( er i dag 11 dager over ikm.. så jeg er nok ikke gravid denne gang.. så nå venter jeg på tanta... hehe syntes du burde vente til nærmere helgen med å teste, selv om en blir veldig nyskjerrig hehe.... men jeg ønsker deg kjempe masse lykke tl=)
Måånestråle Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Test hvis du har lyst, sier jeg! Jeg har ikm om to dager og har testa to ganger allerede, 5 dager før og i dag 2 dager før. Begge var negative, så da blir det sikkert en test til på ikm, tenker jeg. Men tenk så gøy om den hadde vært positiv da, da kunne jeg ha gledet meg over det i mange dager allerede??!! Lykke til og god tur!!!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 jeg liker å leve i håpet om å være gravid:) blir så lett lei meg dersom testen er negativ, så jeg skal forsøke å teste så skjeldent som mulig..har ikke testet enda da.. jeg og samboeren knuste de resterende pillene på p-pille brettet like før nyttår. kjempemorsomt! fikk mens 4-9jan, og håper nå at alt klaffer:) håper du får positivt svar! det finnes ingen bedre humør sreder!
Smula 80 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2007 Ja for jeg måtte jo teste.... Men den var negativ. Men det er fortsatt noen dager igjen!! Det er jo så spennende hver pp... Håper det sitter snart for alle oss!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå