Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Kan et barn i magen skifte leie etter man har fått beskjed om at hodet er festet? (altså kan det løsne igjen og barnet snu seg?) Jeg har HF på helsekortet mitt men lurer litt på hva som stikker ut mellom ribbena mine.. Tror ikke det er enormt store føtter for å si det sånn..
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Nei, kan nok ikkje det! Kan være ropa som e å dytte dær oppi! ;p Den gjør det hær iallefall..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Det var godt å høre. Ja sikkert rumpa. Takk for svar:-)
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Er nok rumpa...bare 2% sannsynlighet for at ungen begynner å turne igjen når hodet først har festet seg. Hodet på min lille krabat festet seg ikke før denne uka (uke 38), og kjenner også store kroppsdeler på de merkeligste plasser...regner i grunnen med at det bare er rompa som er på rundtur i magen. Ungen kan jo vri og strekke på seg selv om hodet er festet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå