Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Ja, da var jeg 70% sykemeldt gitt. :-( Var hos legen i går og har fått beskjed om å ta det med ro så mye som mulig, så nå blir det bare jobbing halve dager 3 dager i uken. får noen ekle "anfall" hver dag, høy puls, hovner opp i hendene, svetter og kjennes ut som at jeg skal besvime. Skikkelig ekkelt! Snuppa blir også veldig vilter når jeg får disse "anfallene" De kommer når jeg sitter stille og når jeg er ute og handler, så det er liksom ikke noe system i når jeg får dem heller. merkelige greier. Blodtrykket er normalt igjen etter en periode med høyt overtrykk. Litt sukker og proteiner i urinen men ikke faretruende ettersom jeg forsto. Hun tok en del blodprøver og jeg skal tilbake 2 feb. for å få svarene på dem, håper det bare er hormonelt og ikke noe alvorlig. Andre som har det på samme måten? Er i uke 32 nå
mammatør Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har det ikke sånn, men jeg ville bare ønske deg lykke til å si at det er lurt å følge legens råd om å ta det med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå