Gå til innhold

Skal på UL i dag, er så spent :)


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Skal på UL i 2-tida i dag!

 

Har nå kommet til Uke 10 og tar det på den positive siden at jeg er kvalm og utslitt! Tidligere i høst slutta fosteret å vokse i uke 6 og hadde SA i uke 8. Har derfor hjertet i halsen, særlig ettersom jeg har hatt blødning denne gangen også.

 

Trenger en bekreftelse for å kunne roe meg ned. Er på en måte greit å få beskjed såpass tidlig hvis det har gått galt denne gangen også!

 

Så litt skrekkblandet fryd her altså... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til dere to:D

var på ul selv når jeg var 11+1...

da var den 4,16 cm, og driiitnydelig..

Selv skal jeg på ordinær UL idag:D er 17+6

glder meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ordinær UL da!

 

Nærmer seg nå..... bare snikbimmer litt på jobb, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

 

Her sto alt bra til! Spira var ikke av det største slaget i forhold til alder, så jeg ble satt ca 3 dager tilbake. (100% sikker på EL) Men alle kroppsdeler var på plass og hjertet slo. Den gjorde til og med et byks til ære for oss :)

 

Føler 100kg datt av skuldrene, nå skal vi kose oss og begynne å tenke på forberedelsene. Føler det er tryggere å gå ut med nyheten også, selv om en del allerede vet!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :))

 

Jeg ble også satt tre dager tilbake enda jeg også er 100% sikker på eggløsning. Eller iallefall min LH stigning (brukte eggløsningstest).

Er det derfor du er 100% sikker også fordi du har brukt det? Da blir iallefall jeg beroliget om du sier det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Steinbukk!

 

Jeg brukte både tester og måling av temperatur, pluss noen voldsomme EL-smerter på selve EL-dagen. Så jeg er ikke i tvil, he he! Men fostre vokser nok litt ulikt, er vel en grunn til at ordinær UL er rundt uke 18. Fikk termin 20-25 august, min egen er 19. august som jeg fant med babyverden sin terminkalkulator.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at babyen vokser i rykk og napp...

Jeg ble satt til 23 juni på ul i uke 6 og uke 11..

men idag ble jeg satt på trm til 21 juni på ordinær...

 

Så den vokser i sitt tempo:D

Forresten... jeg skal ha gutt:D:D

 

*tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre =) skal på UL 14 februar jeg..da er jeg ca 8 uker på vei men må ha en tidlig UL pga celleforandringer..krysser fingrene for at alt er bra!vil så gjerne glede meg,men kanskje greit å vente det er jo så mange som snakker om SA og MA og selvom jeg aldri har hatt det før blir jeg nervøs...men,tvi tvi =) fint å høre at det er mange det går bra med også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel 24:

Lykke til på UL i februar da! Veldig godt å få en bekreftelse på hva som skjer :)

 

Mochicka:

Grattis med en gromgutt i magen!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mar79 - solunge snart!

 

Tusen takk =) håper man kan se noe da selvom jeg bare er 8 uker på vei da....hadde jo vært gøy om man så hjerte slå eller noe...kanskje jeg tror at jeg er gravid da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere alle som er gravide og dere som har hatt positiv ul idag...

 

Hjertet begynner å slå 25 dager etter befruktning. Det vil si at man kan se hjerte slå når man har fullgåtte 6 uker bak seg..

 

Selv så vi hjertet slå den dagen jeg var 6+4. Nurket målte da 6.1mm.

 

Var på en ny ul da jeg var 9+0. Da var nurket 22mm og hjertet slo hardt og godt også denne siste gangen..

 

Har ikke time for ul før 5. mars nå, og det er leeeenge til synes jeg...

 

Skal imellomtiden til min fastlege. Hun kan høre hjerteslagene, og jeg håper at jeg også får høre dem denne dagen..

 

Klem fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertet vil helt sikkert slå!!!

Kanskje litt tidlig for å se bevegelser, men hjerteslag betyr jo liv da!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Scubagirl!

 

Jeg har time til ordinær UL 14. mars. Blir spennende å se hvilke forandringer som har skjedd!

 

Knøttet vårt var 23mm og legen mente jeg var 9+0, min egen ukesberegning er 9+4.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...