Gå til innhold

Fødeklar og i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da er det 21 dager til termin for meg og såvidt jeg skjønner er jeg nå "fødeklar" eller i allefall han som bor inni meg. Jeg for min del er ikke klar ennå og når jeg leser hvordan andre gjerne vil sette igang så snart som mulig selvom de er "kortere på vei" enn meg begynner jeg å tvile på at jeg kommer til å bli helt klar.. Jaja, han kommer når han kommer og jeg gleder meg.

Ellers så er jeg nå gått ut i permisjon, hva bedriver dere tiden med? Plutselig mange timer ekstra om dagen uten "program"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Også fødeklar fra i dag.

Å æ vil gjerne ha babyen ut tidligere.

Har vært hjemme evighete no pga bekkenproblem, kan ikke sove om natta, og får til tider ikke puste. Phu...

Så her e babyen velkomme når som helst, om æ e klar eller ikke spille ingen rolle.

Æ blir klar :)) He he..

Lykke til vidre me dæ iallefall.. =)

Skrevet

I dag har jeg også 21 dager igjen til termin, og som deg søsteren til snart tante føler jeg meg langt fra klar til å føde...har vel hørt at det betyr at jeg ikke føder på en stund heller. Nå har jeg endelig permisjon fra jobb, men har jo studert også og der er det ingen kjære mor, så de nærmeste dagene går med til niskriving på oppgave som må inn innen utgangen av månden (får selvfølgelig utsettelse om jeg skulle finne på å føde før det, men vil helst ha det ute av verden). Men nå har jeg jo bedre tid enn da jeg også jobbet, så planen er å bake og fryse ned (har masse tanter og venner som sikkert kommer på barselsbesøk...litt koselig å ha noe godt å sette fram), sy (elsker å sy klær selv, så jeg har kjøpt inn egnede babytekstiler og babymønster), også skal jeg selvfølgelig sove når enn jeg føler for det - det ser jeg på som mitt privelegium som "fødeklar" :=)

Skrevet

Det høres ut som en fin plan. Bake kan jeg også gjøre kanskje, som du sier, fint å ha noe å sette fram når folk kommer innom for å beundre vidunderet. Sy er nok ikke helt min greie, fikk en gammel symaskin av svigermor for en tid tilbake men jeg var ikke smart nok til å tre den en gang..

Lykke til med oppgaveskriving:-)

Skrevet

takk skal du ha :) du finner sikkert ting å pusle med fram til fødselen...og det er i hvertfall greit å ha noe å holde på med så man slipper å bli gal av å vente. baking er jo gøy, og hvis du ikke har bekkenprobl som meg kan jo rolige gåturer være greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...