*Angelface* Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Er i kjempeform. Ikke kvalm, ingen spesiell matkick, masse energi og alt er bare vellstand. Gleder meg til ultralyd:o)
FrøkenKnallkul Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Da er vi omtrent like langt på vei Klikket meg inn på nicket ditt, ser at du også er fra Vesterålen! Kanskje vi blir liggende på føden på St.nes samtidig?! Jeg er også i kjempeform - tilbake til normalen kjennes det ut som. Nå går jeg bare og venter på at magen skal begynne å vises ordentlig Ser den selv, men vises ikke når jeg har klær på. Skal i ultralyd den 31. - det blir kjempespennende! Når skal du i ultralyd?
*Angelface* Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Stili.. Ja,men då snakka æ dialekt.. Bor faktisk på Melbu nu.... Enn du? Bra du e i form...Æ e iallefall telbake "tel mæsjøl" igjen.. Trur æ skal i ultralyd i slutten av mnd. Har ikkje fått innkallelse enda:(
FrøkenKnallkul Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Æ bor og jobba på Myre nu, men e egentlig fra Sortland Fikk innkallelsen tell ultralyd forrige uka trur æ, så din e nok rett rundt hjørnet! Gleda må masse, e jo heilt nytt førr mæ alt dettan, men e nu forholdsvis rolig og avslappa likavel. Enn så lenge!
*Angelface* Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 Åja, æ e og fra Sortland:) Har bere bodd her på Melbu i 4 år telsammen:) Ja, den e vel rett rundt hjørnet:) Æ e andregangs, så ikkje heilt nytt førr mæ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå