vivi79med2tette Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei og gratulerer så masse!!!! Tenker du koser deg nå. Håpe rjeg følger etter snart. Termin er 29 januar så nærmer seg :-) Det er meg med carpal tunnel syndrom som har ett par spørsmål til deg. Jeg må sove med disse skinnene på hendene hver natt for å holde det i sjakk. Lurer på hvor raskt du ble bedre etter fødselen? Har hørt at noen får mer vann i kroppen etter fødselen også. Tenkte og ta med meg skinnene til fødestuen også for sikkerhets skyld. Mange hilsner fra Vivi79 :-) Gratulerer igjen!!
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei, vet ikke om du kun var interessert i svar fra Ka-Ping - men kan i hvertfall trøste med at jeg ble VELDIG mye bedre allerede dagen etter fødselen da jeg hadde CTS under siste graviditet! Det tok der i mot ganske lang tid før jeg hadde full følelse i alle fingrene...
vivi79med2tette Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Flott!! Takk for svar :-) Det var godt å høre. Var redd vi var mer utsatt for væskeansamling også etter fødselen, men virker som det er meget individuelt. Men tar med skinnene mine uansett jeg :-) Ønsket svar fra hvem som helst, men har bare blitt så naturlig og henvende seg til henne du vet har hatt samme problemet :-)
selfangerkjerringa Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Hei, Vivi! Beklager seint svar... er ikke innom hver dag heller, mye som skjer for tida med litenbaby og 2-åring - og svigerforeldre på besøk på toppen av det hele, hehe Jeg slapp mye billigere unna CT denne gangen enn forrige - grunnen har jeg ikke peiling på... uansett - forrige svangerskap hadde jeg CT ganske kraftig fra 3 mnd før termin. Uka etter fødsel var jeg mye bedre, og etter ca 3 uker merket jeg ingenting lenger Denne gangen ble jeg skikkelig dårlig i hendene først 2-3 uker før termin. Men til gjengjeld er jeg blitt bedre raskere også Nå er det 12 dager til termin, jeg har omtrent ikke vondt i hendene i det hele tatt Rett etter fødsel hovnet jeg litt ekstra opp et par dager, men det ga seg som sagt veldig fort, og jeg kunne stelle jenta mi allrede 4-5 dager etter fødsel uten å være redd for å miste henne i golvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå