Gå til innhold

hei..hei...håper noen vil svare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et barn på 6 mnd.og et på 2 år...blir så sliten når kvelden nermer seg at jeg har mest lyst til å gråte...

mannen min er ikke hjemme fra jobb før 4.30.det er jo seint...ho går i b.hagen noen dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

andre som er så slitne,eller er det bare meg?

Skrevet

Er ikke så sliten sånn til vanlig, men det hender jo. Kommer litt an på dagsformen til både meg og snuppa. Hun er stort sett bare blid og grei, så føler meg sjelden ordentlig sliten. Går kanskje litt i bølger i forhold til alder også? Hender jo de små er mer krevende enn ellers.

Skrevet

Joa, er sliten til tider. Har en på 4 mnd og en på 21 mnd. Mannen er ukependler, eldste er i bhg 3 dager i uka. Begge får tenner nå. Har vært oppe og gitt pupp til lillemann 5 ganger i natt, altså mellom kl 23 og 06.30...da våknet storesøster...har vært med henne i bhg, vasket 2 maskiner med tøy, en oppvaskmaskin, skal prøve å gire ned og hvile litt, men lillemann sover lite på dagtid...

Skrevet

Kanskje du trenger jerntilskudd? Gå til legen og få tatt en blodprøve, så ser de om/hva du mangler. 4.30 er vel relativt tidlig hjem fra jobben synes jeg da... Kanskje eldstejenta kan gå i barnehagen hver dag? Så får hun lekt med andre barn også. Hva med å levere henne litt sent, så kan pappa hente på vei hjem? Så får du litt ekstra tid med bare babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...