Gå til innhold

Hjelp! Jeg mister!!! (samme som på 1.trimester)

Anbefalte innlegg

Ser ut som om den lille er på vei ut. Er i sjette uke. Fikk influensa med feber i helgen. Plutselig forsvant alle graviditetssymtomene. Fikk litt brun utfold i går morres. Ringte fastlegekontoret. Ble sittende på venteværelset med feber, men da jeg kom inn til en lege visste han ikke hva han skulle si. Han ringte gyn poliklinikk og jeg ble sendt dit på sjekk. Nok en lang ventetid med høy feber. Fikk akutt UL. De fant ingenting sikkert. Mente det kanskje var for tidlig. Vet ikke når befruktningen kan ha skjedd, men det kan være jeg er kortere kommet mente de. Fikk positiv test for ni dager siden. Ble sent til blodprøvetakning med enda mer venting mens feberen steg og hodet banket. Skal ta prøver i morgen også for å se om HCG er stigende eller synkende. Får svar på torsdag.

Er så redd!!! Etter at jeg kom hjem har jeg blødd masse. Friskt blod og klumper. Var sikker på at den ene lille klumpen var den lille spiren som jeg har gledet meg sånn til å bære frem! Håper sånn at den holder seg der inne likevel! Men alle graviditetssymtomene er borte. Brystene er blitt helt flate igjen, og de sto virkelig på spreng bare for noen dager siden.

Er det noen her som har opplevd blødning og som likevel ikke har mistet??? Vær så snill å si at alt er bare bra......

Fortsetter under...

Hei Mira..

Jeg har ikke noe fasit-svar til det som skjer med deg nå, men jeg vil bare ønske deg lykke til å si at du må prøve å tenke positivt så lenge det går!!! :)

Skjønner at du er redd, så skal krysse fingrene for deg!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

huff da...håper det går bra! du vet at det kan jo være at du har hatt tvillinger og at det er den ene som er støtt bort? og at det da er en igjen der inne? det er helt vanlig det. xxx fingrene for at det går bra med deg...

Uff da. Jeg har blødd under 2 svangerskap som har gått bra, men da bare littegrann og det har gitt seg og avtatt etter 2 dager. Har spontanabortert 1 gang også, da begynte det med brunt og gav seg aldri helt, helt til en dag det kom masse friskt blod med klumper. Hold humøret oppe og tenkt positivt uansett om du nå spontanaborterer eller ikke. Husk dersom det ikke går som du ønsker at det sannsynligvis var noe galt med fosteret og kroppen din rydder opp slik at du ikke skal bære fram et barn som ikke er levedyktig. Kroppen er ganske utrolig sånn og vær glad for at kroppen din klarer og ordne opp selv. Hvis du ikke har barn fra før, kan du i alle fall trøste deg med at du nå har bevist at du og din kjære kan få barn og at du kan bli gravid. Hvis det ikke går veien nå er jeg helt sikker på at den sitter neste gang, og ofte går det veldig fort til man blir gravid igjen etter en sa.

Jeg krysser fingrene for deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...