Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Tror det blir den vognen på meg Men.... til dere som har den, har dere ikke noe negativt å si om vognen????? Hvordan fungerer disse glidelåsene for å heve/ senke ryggen??? Håper på noen svar
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 eneste jeg synes er små minus med den vognen er at sportsdelen ikke kan snues og at det er trangt å komme til handlekurva under. glidelåsene funker bra,bare litt uvant til å begynne med. Er superfornøyd med vogna=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Takk for svar Er det flere som har vognen??
ஜBettyPஜ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jepp! Vi har den! Har nettopp kjøpt! Gutten er snart 1 år, men holdt på å klikke på min første vogn. Bytta ut en ny Emmaljunga Edge Duo med TFK joggser twist. Er helt i 100 over min nye geniale vogn!!! Må si meg litt enig med innlegger over her ang det med vanskelig handlenett. Men ang det med at du ikke kan snu sportsdelen, det er et stort "kikkehull" i kalesjen, så du kan hele tiden følge med på barnet! Jeg er superfornøyd!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Ja, har emmaljunga edge duo selv og syns den er for stor og tung. Hvertfall nå som snuppa er 1 år. Er TFK enklere å få inn i bilen, tar mindre plass etc???? Den veier vel 13 kilo??
Happy Ignorant Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Har ikke joggster twist, men joggster 2, som er en litt eldre modell, nokså lik men uten svingbart forhjul. Har ikke hatt noen problemer med glidelåsene. De er veldig solide, som alt annet på disse vognene. Bare støtt barnet litt i ryggen når du åpner en og en glidelås fra sitte til liggestilling med barnet oppi vogna. Når det gjelder handlekurven, som er litt liten og vanskelig å komme til, så kjøp et nett/pose til å henge på styret.
_svana_ Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Har ikke joggster twist, men twinner twist - og jeg er kjempefornøyd. Er vanskelig å komme til for å plassere varer under vogna på denne også, men du og du for en trillekomfort! Vi har ikke begynt med sportsdelen ennå, så det kan jeg ikke si noe om.
ஜBettyPஜ Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Samme syntes jeg om Emmaljunga vognen... TFK vogna tar under halve plassen i bilen! Du må bare kjøpe den vogna! Det er så mange praktiske detaljer! Dy må kjøpe med stormtrekket i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå