sans Skrevet 16. januar 2007 #1 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei igjen! Takker og bukker for svarene! Kjekt å ha en å prate med som vet hva en går igjenom i disse tider. Du skal bare slappe av når det gjelder symptomer, jeg gikk hele svangerskapet uten å være kvalm eller dårlig sist gang. Man er jo så forskjellig, så det er ikke noe å være redd for. Her går det sånn passe, akkurat nå er jeg i en berg og dalbane, tror vel ikke at det skal klaffe denne gangen heller. Ser at det er mange som det klaffer for og er vel egentlig veeldig misunnelig! Gubben ser det ikke slik, han synes at jeg ikke skal bry meg om det, og er veldig optimistisk av natur. At det går ann spør du meg?! Ønsket om å få en liten baby overstiger alt annet, så det sier jo litt om hvordan jeg har det akkurat nå.Men jeg forsøker å bite tenna sammen og legger litt goodwill til når jeg er på jobb.En av mine kollegaer er blitt gravid, fant ut at det ikke var planlagt heller!! Livet er så urettferdig synes jeg. Må ha vakter sammen med henne fremover, så jeg må bare fokusere på noe positivt fremover. Det er så mange som skryter av Hausken, han er visst en pioner på sitt område. Første gang jeg var hos ham syntes jeg ikke noe om ham, men etter å ha snakket med ham endret jeg syn.Han var veldig positiv innstillt, dette skulle vi klare. Så nå får vi se hvordan det går. Vi kjøpte likegodt 3 forsøk, selv om han ville at vi bare skulle kjøpe ett. Valget stod mellom Danmark og Haugesund.Men jeg tror vi har valgt rett for vår del! Jeg forstår godt at du tar en liten pause her inne, det blir alt for intenst for min del. Må innom hver kveld og sjekke, blir lei når jeg ser at det ikke går så bra for enkelte her. Men samtidig er det jo mye kjekt å lese også!! Du får ha det så bra så lenge. Jeg kommer nok til å etterlyse deg for oppdateringer :-))) mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 16. januar 2007 #2 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei sans:o) Tusen takk for koselig innlegg. Måtte bare inn for å kommentere det:-) Ja, jeg trenger en liten pause nå. Kommer jo til å kikke innom av og til (som nå), men jeg kommer ikke til å være noe særlig aktiv. Og du må bare etterlyse meg. Samboer er også innom her, så det skal nok ikke gå meg/oss "hus-forbi";-) Hausken er en pioner, så dere er i de beste hender og det kan jeg love deg! Jøss, snakk om positivt da!!!! At han sa dere burde ta 1 forsøk!! Det lover godt. Jeg vet han kommer til å hjelpe dere:-) Valget sto mellom Hausken og Maigaard i Danmark her også og vi valgte rett og det har dere også gjort:-))) Jeg deler de samme erfaringer som deg når det gjelder det første møte med Hausken. Jeg mener det var slik vi to kom i kontakt også? Du skrev at ditt møte med Hausken heller var en selsom opplevelse? Ha ha ha, litt moro det da:-))) Jeg husker jeg syns han var en arrogant dritt for å være helt ærlig;-))) Men vet du hva, han er langt fra det idag. Han tøyser og tuller. Klemmer gir han også, så vi har virkelig kost oss på klinikken hans:-) Lykke til videre sans, så prates vi igjen:-) Krysser alr jeg har for deg og sender deg bøttevis med babystøv og positive tanker***************************************************************** ********************************************************************************* PS! Hvilken uke har du uttak? Gode klemmer til deg:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/#findComment-7818254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sans Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei igjen Jeg måtte bare krote ned noen linjer da jeg så du hadde svart på innlegget mitt. Jeg skal til kontroll ca 01.02. så jeg regner med at det er noen dager etter dette at uttaket skjer. Har vel gått som en klokke på de forrige forsøkene mine.Har liksom ikke gått mer enn ca 1 uke på sprøyter .Er blitt kvitt sprøyte skrekken min også (hihi høres ut som en gammel knarker omtrent !) Har Hausken åpent i helgen også?? Du er blitt ett orakel for meg nå, kan jo spørre om alt her.Det er jo kjempe flott. Skal si jeg gleder meg til å slutte på sprayen, tror du ikke jeg glemte å ta av korken da jeg skulle spraye i morges?? Joda eg er ikke akkurat ett a-menneske om morgenen, heller d-mennesker om de finnes. Så jeg måtte ringe å høre om det var krise eller ei. Hausken holdt på å le seg ihjel da han hørte dette. Jeg kunne bare slappe av sa han.Phu eg trodde løpet var litt skakkjørt.Men man lærer jo etter hvert. Ellers må jeg jo si at jeg har sett 5 gravide mager i dag, ikke det at jeg teller altså..... Håpet er jo der så klart, og denne gangen må det jo være min tur. Tar i mot masse baby støv her, har grabbet mye nå, så takk skal du ha. mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/#findComment-7831453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sans Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2007 "dytter litt jeg" mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/#findComment-7844554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 20. januar 2007 #5 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei igjen sans:o) Da stikker jeg hodet innom her igjen... Forresten, godt å høre at du ikke hadde noen særlige symptomer da du gikk med gutten din. Betryggende å høre slikt. Her er ting med det samme. Kjenner litt "sånn og sånn" og prøver heller å være glad for at det så lenge går smertefritt for seg. Kanskje jeg går i et ukomplisert svangerskap?) Hvor gammel er du/dere og hvor gammel er sønnen deres? Jeg er 30år, han 35år og ingen barn bortsett fra skatten i magen min:-))) Vi var til kontroll før uttak hos Hausken en lørdag og jeg vet om andre som har feks. hatt innsetting på en søndag og da sent om kvelden, så hos hausken er det heldigvis vi og eggene som kommer foran alt annet:-))) Så du må ikke tenke på dag, dato og klokkeslett - Hausken vil gjøre det som er best for deg uavhengig av tidspunkt. Jøss, bare en uke på sprøyter?! Det var ikke dårlig:-) Da reagerer du bra på hormonbehandlingen eller? Hvor mange forsøk har du hatt før dette? Får du ut mange egg? Hva er "problemet" deres igjen? Jeg har ikke eggledere. Vil du ha 2 egg satt tilbake? Tenker på om du ønsker tvillinger eller ikke....det er jo ikke alle som ønsker det heller. Jeg skal ha tvillinger neste runde jeg da.....*knis* Håper du har hatt en flott helg så langt og at du har fått sprayen under kontroll, din surrekopp ;o) D-menneske, ja....jeg føler meg som ett Å-menneske innimellom slagene nå.....he he he;-) Ta vare på deg selv og ha det bra så lenge, så prates vi igjen. Mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/#findComment-7871326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 21. januar 2007 #6 Del Skrevet 21. januar 2007 ...min tur å dytte ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/#findComment-7881671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 25. januar 2007 #7 Del Skrevet 25. januar 2007 Dytter denne samtidig... ) Det er så stor trafikk her nå at innleggene forsvinner så fort.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7807411-kj%C3%A6re-ivfm-baby/#findComment-7934909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå